mutamata Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Når jeg skal installere div prog med "dos" i Win XP så kommer det opp en svart rute i ett par sekunder. det er veldig irriterende å ikke få installert de tingene jeg skal. noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ingenting med hardware å gjøre. Flyttes Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du kan prøve å åpne ledeteksten først (Start - run: cmd.exe). Dos vindu som er ferdige forsvinner som standard når de startes fra GUI... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 fant ikke stede det skulle være så jeg tok det dit. når jeg åpner den filen jeg skal ha så kommer det fram et svart vindu i noen sekunder. når jeg åpner fra start->kjør->cmd.exe så kommer det opp det vanlige, og blir der. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 når jeg åpner den filen jeg skal ha så kommer det fram et svart vindu i noen sekunder. når jeg åpner fra start->kjør->cmd.exe så kommer det opp det vanlige, og blir der. Så hva er egentlig problemet? Enten er det et 16bit Dos program, eller så er det et 32bit Windows program uten GUI. For å kjøre slike programmer må du først starte kommandolinje, så navigere til riktig folder og kjøre programmet! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Høyre klikk på på det du vil instalere , velg prop... deretter setter du win 95 på program komb. løser det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå