Nohax Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg SLIIITER med skjermkortet mitt nå ass.. Har et Geforce FX Siluro 5600 otes 256 mb ram Problemet: Når jeg kjører flere programmet samtidig : Eksplorer, msn, winamp og en film så kommer det masse farge streker vannrett over hele skjermen og dataen stopper opp... Dette skjer ganske ofte og er blitt et problem.. Trenger ikke kjøre flere programmet.. Bare jeg ser på bilder og skifter fra bilde til bilde ganske fort blir det noe galt :| Hva er galt?? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sjekk at vifta går. Det er godt mulig at det er varme. er det xtremt varmt inni kabinettet? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 oppdatert drivere? Enig! Prøvd å oppdatere driverne? Kan også være varme ja, men lite sannsynlig.. Virker vifta forresten? Lenke til kommentar
Nohax Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 VIftene virker som bare det.. Monterte faktisk en annen vifte til å blåse på korte. Jeg har akkurat oppdatert driverne. SÅ jeg satser på at det går bedre nå.. Noen som har noen url's til drivere btw? Kanskje jeg ikke har de nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå