Illmatic Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har lasta ned og kjørt spybot s and d, den fant ca.64 filer. jeg sletta 4 fordi de var automatisk avhuket. men ser at de gjenværende 60 er registerfiler(back web lite) kan man trygt slette disse??? ser en som heter logitech, to på netscape(bruker ie) og mange som heter hkey_root... ringte en data support linje som vi har og de sa at spybot var litt for ivrig, hva mener dere? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg tar backup av det den finner p.s 5dvd'er men backup av spyware Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 man bør definitivt være forsiktig med spybot på pakkepcr da det ligger noe spyware der fra før fra hp osv som må være der Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg har lasta ned og kjørt spybot s and d, den fant ca.64 filer. jeg sletta 4 fordi de var automatisk avhuket. men ser at de gjenværende 60 er registerfiler(back web lite) kan man trygt slette disse??? ser en som heter logitech, to på netscape(bruker ie) og mange som heter hkey_root... ringte en data support linje som vi har og de sa at spybot var litt for ivrig, hva mener dere? hvis du trykker på det aktuelle elementet i spybot får du vanligvis litt informasjon om hva du i så fall fjerner. Når det gjelder backweb lite så ikke fjern dette.. Spybot har også lyst til å fjerne noen oppdateringsprogram for ms office (eller explorer eller noe), ikke fjern disse heller.. Men som sagt så får du informasjon ved å trykke på de enkelte linjene. mag Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg har lasta ned og kjørt spybot s and d, den fant ca.64 filer. jeg sletta 4 fordi de var automatisk avhuket. men ser at de gjenværende 60 er registerfiler(back web lite) kan man trygt slette disse??? ser en som heter logitech, to på netscape(bruker ie) og mange som heter hkey_root... ringte en data support linje som vi har og de sa at spybot var litt for ivrig, hva mener dere? hvis du trykker på det aktuelle elementet i spybot får du vanligvis litt informasjon om hva du i så fall fjerner. Når det gjelder backweb lite så ikke fjern dette.. Spybot har også lyst til å fjerne noen oppdateringsprogram for ms office (eller explorer eller noe), ikke fjern disse heller.. Men som sagt så får du informasjon ved å trykke på de enkelte linjene. mag derfor jeg tar backup på dvd-+rw'er av allt den finer Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg fjernet alle utenom logitech og oppdaterte spybot. men d var en fil jeg ikke fikk ned "detection rules" noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hadde vært fint om noen hadde brukt påsken til å svare.............pliz??? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 når eg kjørte spybot s&d så fjærna eg alle som var merka. etter eg hadde gjort dette så kjørte eg spybot en gang til. då fant den ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå