melli123 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hei hei. har laget en hjemmeside nå, og vil gjerne høre hva folket ha å si om den denne siden her takker for alle svar. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 likte ikke mouse overen ny header? i Opera var ikke teksten riktig plasert (tror jeg) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 - Teksten ligger noen pixler for lang til høyre. Er liksom ikke innenfor det überlysegrønne feltet. - Vil gjerne kunne lese hva som står på linken OGSÅ når musen er over <p> <a href=""></a> </p> <p> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> Wtf? - Ikke valid HTML Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 headeren var jo grei da men skrifta var til og spy av! (i headerem) ellers var siden grei.. men prøv og plasèr teksten OVER det "hvite".. Eller det som er lyst? Hvis det var meninga Anders Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 men prøv og plasèr teksten OVER det "hvite".. hva mener du? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) - Teksten ligger noen pixler for lang til høyre. Er liksom ikke innenfor det überlysegrønne feltet.- Vil gjerne kunne lese hva som står på linken OGSÅ når musen er over <p> <a href=""></a> </p> <p> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> <p align="center"> </p> Wtf? - Ikke valid HTML jeg er ikke mannen som kan å " kode ", så jeg aner ikke edit: jeg snakker om wtf...aner ikke hva det er? Endret 31. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå