RoSoka Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 hei!..er en CS-entusiast, og lurte på om det er noen som kan noen komandoer til CS?..ikke cheats!..enn venn av meg har d slik at når han skyter med USP . . beveger ikke skjermen seg (den rister nesten ikke)....noen som hvet noe som kan forbedre CS-instillingene mine?... :smile: eller en url til noe CS relatert? Lenke til kommentar
Moose Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Her står det en del commandoer: http://half-life.gamehelp.com/console/ En måte å få stabilisert siktet på er å bruke lav sensitivity + evt. musakselerasjon (som man stiller inn i windows) slik at man allikevel kan snu seg fort rundt. Jeg har sens på 2.5. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 cl_bob og verdi:) tror det var sånn Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 forandringer til det bedre (lavere verdier)på cl_bob og cl_bobcycle blir i mange tilfeller sett på som cheat fordi aimen blir bedre på grunn av at siktet holder seg mye roligere når man skyter :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå