Gerrard Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har kjøpt meg Simpsons sesong 1-3 på dvd og skal sikkerhetskopiere, men dette krever 11 dvd`er. Med et rippeprogram kan dette reduseres kraftig, uten at kvaliteten svekkes for mye. Har sett på www.dvdrhelp.com , men det er jo en jungel av programmer der. Håper noen har et bra gratis rippeprogram å anbefale Endret 31. mars 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Se på denne siden... CdMediaWorld CD/DVD Verktøy Her er ett eksempel: DVD Shrink is able to downsize a DVD-9 to a DVD-5 (or any other size) so it fits onto a DVD±R. It does not burn DVDs, the output is saved as files on your hard drive, which you can then burn to a DVD-R using separate burning software. Endret 31. mars 2004 av bholmsen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du burde prøve Nero 6... demoversjonen kan brukes, uten begrensninger, frem til 30. april... Veldig enkelt og rett frem, har selv fått helt greie resultater med Nero Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Programvarespørsmål har ikke noe med hardware å gjøre. Flyttes Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 DVD Decrypter kopierer dvd'n til harddisk, kan deretter loades med Virtual Deamon e.l. DVD Shrink krymper dvd'n til ønsket størrelse (etter eget valg, størrelse vs knalitet) Kan skaffes her: www.dvddecrypter.com www.dvdshrink.org Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 For å konvertere en DVD-->Divx/XviD bruker jeg AutoGK For å gjøre Avi-->DVD/SVCD er DVD2SVCD veldig bra, en bra guide er denne _Denne_ linken burde løse de største problemene dine. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Takker så mye jokki Prøver AutoGk nå.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Ingen årsak. Bare spør om hjelp hvis du ikke får det til, men guiden som jeg linker til burde hjelpe deg med det aller meste. edit: ooops var vist ingen AutoGK guide i posten min, men her er den i alle fall. Endret 1. april 2004 av jokki Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) AutoGK funka bra det, men underteksten passet ikke til videoen. Teksten kom ca 10 sekunder før den skal. Er det noen måte å ordne dette på? Eller er det mulig å fjerne teksten fra avi filen? Hvis ikke kan jeg jo bare gjøre det på nytt uten tekst, men det tar jo laaang tid. Endret 1. april 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hmmm. Jeg har riktignok ikke prøvd AutoGk så veldig mange ganger, men har aldri hatt problemer med tekster. Følger guiden som jeg linket til oppe og får strålende resultater hver gang. Desverre går det nokk ikke å bare fjerne teksten, ettersom den nå er en fullstendig del av filmen. Så du må nokk prøve igjen i kveld å sette på før du går å legger deg. Endret 1. april 2004 av jokki Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Får vel gjøre det. Det er ikke noe krise å kutte ut teksten heller. Skjønner det aller meste uansett. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kan eg og sikerhets kopiere dvdene mine selv om eg ikkje har dvd brenner? viss ja hvilket program er best? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Kan eg og sikerhets kopiere dvdene mine selv om eg ikkje har dvd brenner? viss ja hvilket program er best? Du må ihvertfall ha en dvd-spiller på datan, for at datan skal få lest dvd`en Så kan du legge inn dvd`en på harddisken med dvd decrypter. Den fjerner også eventuelle brennesperrer. Deretter kan du bruke auto gk for å konvertere til avi, og sette størrelsen til f.eks 2 cd`er(2X700mb). Har ikke prøvd dette selv, da jeg har dvd-brenner, men det burde jo gå greit. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ok skal prøve dette og ja har dvd leser hehe Lenke til kommentar
tokr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 og når dere blir ordentlig flinke går dere over til Gordian Knot... ikke AutoGordianKnot... sistnevnte har litt bedre muligheter for og ordne med syncproblemer og slikt... noen ganger rapporterer DVD decrypter kunstig mye delay på rippen... mulig dere ikke merker det... men det kan fort bli litt irriterende for de som er flisespikkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå