Gå til innhold

Counter Strike: Condtion Zero!

Anbefalte innlegg

Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. :no: Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. :thumbdown: Og noen små mods på maps'ene...

:realmad::realmad::realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. :no: Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. :thumbdown: Og noen små mods på maps'ene...

Jeg regner med at du visste det _før_ du kjøpte spillet.. :ermm:

Lenke til kommentar
Må bare si at jeg endret litt mening nå... Fant noe som heter Deleted Scenes. D var ganske greit... Sånn Delta Force aktig, i CS stil... Jeee :thumbs:

Deleted Scenes er ut i fra det jeg har hørt og lest et forferdelig dårlig og aldri så litt uferdig FPS inne i CZ. Kan styre meg for denne.

Men så har jo aldri jeg likt CS, så det er kanskje noe med det også. Men vil allikevel døpe dette spillet til "verst grafikk i FPS etter 2000!" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du! Det er ikke spillet som er problemet det er kjøperen sin feil!

Du burde lest å prata med folkt om det spillet! Om det er eller ikke, der burde du vist før du hadde kjøpt det! sånne folk kaller jeg tragiske! :no:

mvh Stian_A

GLAD GUTT SOM LIKER CSZ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...