Senshi Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. Og noen små mods på maps'ene... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. Og noen små mods på maps'ene... Jeg regner med at du visste det _før_ du kjøpte spillet.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 trådstarter, hadde du lest noe som helst om det før du kjøpte spillet? hvis du hadde tatt deg tilden til å sjekke så hadde du vel funnet ut av akkurat det der som sagt, CS er og blir CS Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 trådstarter, hadde du lest noe som helst om det før du kjøpte spillet? Hadde han neppe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det hadde bare vært å lese noen få poster her på forumet så finner man fort ut hvor bra det er Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dette er CS for de som er lei av whining, servers, lagg, høy ping osv... Synes dette var god underholdning, slipper blandt annet å streve med steam, morro å kunne nyte CS 1.6 med forbedringer på maps og gode boter. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Må bare si at jeg endret litt mening nå... Fant noe som heter Deleted Scenes. D var ganske greit... Sånn Delta Force aktig, i CS stil... Jeee Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Må bare si at jeg endret litt mening nå... Fant noe som heter Deleted Scenes. D var ganske greit... Sånn Delta Force aktig, i CS stil... Jeee Deleted Scenes er ut i fra det jeg har hørt og lest et forferdelig dårlig og aldri så litt uferdig FPS inne i CZ. Kan styre meg for denne. Men så har jo aldri jeg likt CS, så det er kanskje noe med det også. Men vil allikevel døpe dette spillet til "verst grafikk i FPS etter 2000!" Lenke til kommentar
Typho Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Deleted Scenes er helt grei underholding, om ikke en smule simpelt Har runna det og syntes det var helt greit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Actiontrip.com sin kommentar burde dere lese "Deleted scenes SUCKS BALLS" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. Og noen små mods på maps'ene... Du! Det er ikke spillet som er problemet det er kjøperen sin feil! Du burde lest å prata med folkt om det spillet! Om det er eller ikke, der burde du vist før du hadde kjøpt det! sånne folk kaller jeg tragiske! mvh Stian_A GLAD GUTT SOM LIKER CSZ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Synes ikke spillet er verdt å droppe bare fordi trådstarter ikke likte det Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 likte bedre Global Ops enn CZ... Bare mine 2cents. Lenke til kommentar
H Melk Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg syntes det er tøft jeg! Kult med SP syns jeg. Men jeg har enda ikke prøvd det online. Noe gæææærnt skjer. (Sjekk spørsmålet mitt i en annen kategori) Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 helt greit, cs er digg, men syns 240 for botter er litt drøyt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Actiontrip.com sin kommentar burde dere lese "Deleted scenes SUCKS BALLS" Flott gjort av en amatør-messig side å komme med homofobi-kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå