P|zZa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Veldig usikker på hvor jeg skulle legge dette så satser på at det ligger fint her Har problemer med å få ut utskrifter i Outlook 2000/XP og Internet Explorer 6.0. Når jeg trykker på print ikonet eller ctrl+p så skjer det absolutt ingen ting..men jeg kan skrive ut i word/excel osv.. Kjører Windows Xp med Sp1 og alt av nyeste drivere.. Noen som kjenner til problemet?? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser du printeren når du går på file/print...? Isåfall så er det litt merkelig. Brukt korrekte drivere? Kjenner ikke til problemmet. Det har liksom vært enten eller Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 I Internett Explorer så kommer jeg meg ikke inn på file/print og på outlook så kommer jeg meg inn men får ikke velge noen skrivere..skriveren er installert og alt fungere i word/excel/acrobat skjønner ingen ting jeg.. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ingen som vet hva problemet kan være? irriterer meg grenseløst ! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Gå til innstillinger - Skrivere og sjekk at riktig skriver er satt opp som stndardskriver?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå