Gå til innhold

Hvor mye RAM?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hvor mye RAM dere bruker der ute?

Jeg har et KT7A rev:1,3 hovedkort. Prosessoren er en XP1600. Jeg har 256mb ram. Har det noe for seg om at jeg kjøper mer?? Jeg kjører XP Pro. Jeg bruker maskinen til spill, surfing og litt bilde behandling (ikke tungt 3D). Har det noe for seg å øke til 384mb eller 512mb??

Vil jeg merke noe ytelsesforskjell??

mvh

Tor @rve

[ Denne Melding var redigert av: BMW på 2002-03-29 13:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte 256MB en uke i fjor høst på min ws/spillemaskin og den var i alle fall MYE treigere enn med 1GB. Fra 512 til 1024 merker jeg _vanligvis_ ikke noe.

Sats på en 256 brikke til du - det er en god invistering.

Andreas Grimsby

Nerd!

_____________2GHz

[ Denne Melding var redigert av: Dollar på 2002-03-29 20:41 ]

Lenke til kommentar

640KB? meir enn nok..

he vel 2 128 brikka i internett maskina, men den e so treige uannsett so ej merka egentlig ikkje forskjell, men det e kjekt med ram.. trur ej..... noken som veit om prisane he tenkt å synke snart? so ej kan kjøpe litt meir? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-29 19:20, Hans Erling skrev:

Vil nok si at 256mb er minimum for å kjøre XP. For å kjøre XP optimalt ville jeg nok hatt 512mb uansett bruksomeråde. XP sluker ram og jeg har selv 768Mb

XP sluker ram ja...krever 64 bare for å få innstalert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hey

har selv 512 rdram.. synes det var kjempemye når jeg kjøpte det (fekk hakeslepp når jeg innså jeg hadde råd), men begynner å bli litt for tregt nå..

kjører mange applikasjoner, fserve,laster ned ofte fra 3 eller flere ftp`r, og kjører winamp 247..

skal oppgradere til 1024 men vet ikke når jeg bør kjøpe.. noen som har forslag? vente? kjøpe nå?

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...