Brynjard Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hei! NVW (Norwegian Viking Warriors) rekruterer i BF/DC divisjonen. Vi trenger folk til Battlefield 1942 og Desert Combat divisjonen Du må være aller helst over 16(men kan tøyes hvis du virker noenlunde oppegående og voksen). Ha evnen til å ta ting litt seriøst, men samtidig ha det moro. Du må kunne møte opp på de fleste practiser. og jevnlig være opdatert på forumet og henge litt på mIRC kanalen. irc.GameSurge.net (/server -m irc.GameSurge.net) #NVW Vi i NVW har som ambisjoner og skape et gamer samfunn innad i klanen der vi har det sinnsykt moro med gaming. Vi vil også gjerne skape en slagkraftig BF/DC divisjon som skal være med og sloss i diverse laddere.(men da trenger vi din hjelp) Vi er foreløpig 11 medlemmer og vil øke den noe pga en gjenomsnitts alder som representerer skole, jobb, kjærringer og hos noen unger. Akkurat meldt oss in i 3 clanbase laddere: DC cq EU, BF cq EU og DC cq Scandinavia. Ellers har vi nå fått klanserver oppe som vi gjenomfører treningene på og matcher. Vi bruker Ventrilo som teamspeak program. Vår hjemmeside er www.nvwclan.com Har du spørsmål kan du bruke forumet eller via mail. see you on the battlefield, Mvh Brynjard Endret 12. mai 2004 av Brynjard Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Fremdeles..... Endret 12. april 2004 av Brynjard Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Blir holdt practise kombinert tryout førstkommende fredag kl 2100.... Hvis du tar kontakt med meg før den tid skal du få Ventrilo ip og passord, server og ann nødvendig info. takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hørt om Edit-knapp? Edit: Og hvorfor har du to klin like tråder med de samme to innleggene først? Måtte nesten ta Edit i et innlegg der jeg kjeftet på deg for ikke å bruke Edit-knapp... Endret 13. april 2004 av Slettet-9MaQoRVt Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hørt om REPORT knapp? Det er den man trykker på når du ser noe ulovlig\dumt\noe du ønsker av forskjellige grunner at Moderator/Admin skal se! Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hørt om Edit-knapp? Edit: Og hvorfor har du to klin like tråder med de samme to innleggene først? Ja det har jeg. Jeg poster en ny en for at tråden min skal nå toppen, slik at potensielle rekrutter ser den istedet for at den ligger på neste side der ingen leser. Det hadde vel vært unødvendig med enda en tråd med samme tekst??? +++ Som du ser i min post nr.2 i denne tråd har jeg redigert alerede før du "svarte" i denne tråd så, dumt spørsmål spør du meg Jeg har to like tråder i to forskjellige "avdelinger" pga. Jeg ikke så denne "avdelingen"(klandiskusjon og rekrutering) før etter jeg hadde postet i Battlefield "avdelingen". + Det vil være flere som ser den da. Hvis det plager deg så veldig så må jeg bare referere til ZeZar is BACKs beskjed til deg: Hørt om REPORT knapp? Det er den man trykker på når du ser noe ulovlig\dumt\noe du ønsker av forskjellige grunner at Moderator/Admin skal se! takk- Endret 13. april 2004 av Brynjard Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Søker rekrutter folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå