B4stian Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har et AC-Ryan UV Green kabinett, men problemet er at når jeg skal montere de to kabinettviftene jeg kjøpte fra mpx (80x80mm vifter) så kommer problemet...jeg må skru inn skruene skevt for at de skal bli montert fordi at hullene til kabinettviftene er bittelitt or langt inn... de er på 78x78mm... noen som har vært borti noe liknende, og noen som har tips til no hjelp?? (helst ikke borring...) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Be om nye vifter eller! Angre rett! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 opsi..en liten feil der..mente at kabinettet's hull var litt for små.. Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er vel ikke så veldig lurt å begynne å borre egne hull i plexikabinett. Det går eventuelt ann å lime med litt limpistol.(trenger ikke å bruke så mye at det vises) Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er vel ikke så veldig lurt å begynne å borre egne hull i plexikabinett. Ikke så veldig nei men det er jo bare å ta seg GOD tid da, borre hullet først med tynt borr, og så øke litt tykkelse hver gang.... for ikke å lage sprekker og slikt... har borret litt i plexi selv, men skakk drill, og med ETT bor på 0,5 Cm.... ble IKKE pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå