rogema Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei jeg har kjøpt et Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754 som demovare,men den festeanordningen for prossesorkjøleren er ikke med.Spørsmålene mine er da. 1.er dette vanlig. 2.hvor får man kjøpt slike. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg hadde nok sendt en mail til Komplett først og spurt om de har noen "til overs". Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det er feil på hovedkortet det, så selv om det er demobrukt skal vel ikke dette være noe problem og sende tilbake for å få penga igjen. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ring til support men still ingen krav vær høfflig kanskje du treffer mr. fix han ordner det meste. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du ser på bildet av kv8, så er det avbildet uten. Er flere hk som er avbildet uten. Er det ingen andre måter å feste kjøleren på? Skruer f.eks.? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 altså, det følger med i pakken. det er ikke avbildet nei, men når du får kortet, skal det være der, om ikke ligge i en pose elns.. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei, platen / feste , medfølger kjøleren . Lenke til kommentar
rogema Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Nei festeplaten følger ikke med kjøleviften Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Å kjøpe demo ting fra komplett har jeg opplevd som en lite smart ting å gjøre. Selv om komplett påstår at produktet ikke har noen mangler slik at man kan bruke det med en gang så er det ikke alltid slik.... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan alltids sende en mail til ABIT, de pleier å være veldig imøtekommende. Jeg manglet "bakplaten" på et IC7-G, sendte mail og mottok en ny i posten etter ca en uke. Men uansett, hør med komplett.no først! lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå