kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tror det kvikks ville påpeke er at det er alt for mange som tror kameraet gjør hele jobben, og bare fyrer løs uten mål og mening... Stemmer det! Ble litt feil formulert, noe krasst. Ser det når eg leser innlegget nå! I enkelte tilfeller er det klart at man gjerne må knipse en del bilder, gjelder spesielt action bilder når det er snakk om tidels sekunder.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Da var jeg hjemme fra ferie og klar til å gå løs på bildet med quick mask, men i PS7 som jeg sitter på nå, oppfører bildet seg helt anderledes enn i PS6. Jeg har fjernet det groveste omrisset av personen med quick mask i PS6, og overført bildet til maskinen med PS7, som nå virker igjen, men den vil ikke fungere på samme måte (merk omriss, "q" og tegn, trykk "q" for å gå ut) som den gjorde tidligere. Nå blir det jeg ikke merker rødt, som det skal, men når jeg maler over, så blir det røde bakgrunn igjen, og det som ikke er rødt blir rødt... Hva gør jeg galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå