dkvam Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Søker litt hjelp her , correct me if I'm wrong!! Max lengde på en firewire(iee1394a) er 4.5/5m ikke sant? Hvis jeg kjøper en hub , så kan jeg koble først 4.5m - hub - og nye 4.5m ikke sant? (effektivt 9m) En firewire Hub trenger strømforsyning? (230V?) Noen som vet om hvor jeg kan kjøpe en bitteliten firewire hub? bakgrunnen er at jeg trenger litt mere enn 4.5m for å kjøre live video feed fra et DV kamera i et entusiastisk video-prosjekt! Så hvis teorien min er i orden så skal dette gå bra? Hjelp/Tips tas gjerne imot! Har også hørt om at trådløs firewire vil komme snart , men så god tid har jeg ikke! Endret 31. mars 2004 av dkvam Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Stemmer at du kan kople inn en hubb og få rund 9 meter (du kan kople inne flere hubber også ) Vet ikke om den trenger strømforsyning. Kan hende den tar fra firewire kabeln. Aner heller ikke hvor du kan kjøpe. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dette vil fungere utmerket. Du har denne, men er litt dyr - men trenger ikke ekstern power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå