Mysil2 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg lurer på om ISP`ene krever ADSL-modemet tilbake etter oppsigelse eller flytting av abonnement. Har BlueCom... Bindingstiden min har utgått og jeg lurer på om jeg skal bytte til ISP`en Direct Connect. Erfaringer? Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Når jeg hadde Nextgentel fikk jeg streng beskjed to ganger at modemet/ruteren var deres eiendom og at jeg måtte sende den tilbake. Tror at det er sånn med Blucom også, hvis ikke så ring kundeservice og spørr. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 NGT skal ha 2500,- for hvis du ikke leverer boksen til 400,- tilbake. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du fikk ADSL før juni i fjor, skal leverandørene mest sannsynlig ha tilbake modemet. I juni begynte ihvertfall Tele2 og Telenor å selge modem i stedet for å låne de ut. Vet ikke åssen det er med Bluecom og Tiscali, men regner med at de gjorde det samme. Den letteste måten å finne ut om du må returnere modemet er å sjekke embalasjen du fikk modemet. Fikk du den fra Telenor Networks, må du mest sannsynlig returnere modemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå