Gå til innhold

strømforsyn. og shuttle

progod

Anbefalte innlegg

Jeg har en fin fin amd 64 shuttle. Som ser ut til å ha noen feil med strømforsyningen. (tror dette pga hjelp jeg fikk pga boot rpoblemer). Går det an å få bytte denne strømforsyningen. Hvis det er mulig, kunne dere nevne noe for meg?

På forhånd takk, KEN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er D ikke d samme som sitter i, i min Shuttle64 er D 250W, mens D var 200W i Shuttle SN41(socket A).

Ellers, til tråd starter, hva slags skjermkort har du i, jeg har et FX5900, som iflg. speks krevde min 300W, noe som jeg ble litt engstelig for, men nå etter ca 2mnd, går alt fortsatt bra.

Og sånn til slutt, de har kun solgt D i ett par måneder, burde D ikke være en garanti sak?

Lenke til kommentar

Den 250W PSU'en fra komplett fikk jeg i posten idag, og den er IKKE silent series.

Lurer på hvilket naut som fant på å kjøpe vifter til en "silent" psu fra Delta.. :nei:

Edit: glemte jo å si at den passer fint i shuttle siden den er laget av shuttle..

Den forton scource saken (eller hva nå enn det var) passer og i shuttle :)

Endret av SlinkeY
Lenke til kommentar
I min var det originalt 200W PSU, men byttet denne til 250W da den andre ble litt liten ved hard overklokking.

EDIT: Det går ann å ta seg til til å skrive det istedenfor D. Er ikke en tekstmelding du skriver, vet du.  ;)

Hvor mye fikk du FSB opp i?

DET :D

Endret av slimboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...