Sakari46 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hey... jeg har lige fået Vandkøling, jeg skal havde købt noget Glow Fluid... skal man bruge noget specielt UV lys eller noget for at få det til at glow?? eller kan man bare hælde det i, og så lyser det? thanks Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Man trenger UV-lys for at det skal lyse. Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 er du 100% sikker?? og hvor kan man evt. købe UV lys?? (billigt ) uhh i danmark Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, jeg er 100% sikker. Veit dog ikke hvor man får tak i det i Danmark. Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har 2 blå koldkatoder, lyser de "uv"? eller skal jeg havde fat i en UV lampe eller noget? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du trenger spesielle UV katoder. Får de overalt du får vanlige katoder egentlig.. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har 2 blå koldkatoder, lyser de "uv"? eller skal jeg havde fat i en UV lampe eller noget? En UV katadode fungerer helt fint. UV er vel det samme som blacklight så en av de to Men nå avgir vel lampene en del mer varme enn en katadode *shrug* Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 har set et "black light" katode kit... det lyser PIMP farve najs... køber det, og UV glow til mit vand Lenke til kommentar
cc Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Danske shops: http://www.vcore.dk http://coolerkit.dk Men apropos dette - finnes det noe væske her på høgget som beskytter mot korrosjon, og samtidig ikke farger vannet? Evt. bare farger svakt blått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå