hjalmar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har en Toshiba laptop med en hardisk som krever passord for å komme inn i. Det er ikke jeg som har satt passordet. Er det noen som vet hvordan en fjerner dette ? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 eh.. du blir bedt om passord med én gang du skrur på maskinen? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har en Toshiba laptop med en hardisk som krever passord for å komme inn i.Det er ikke jeg som har satt passordet. Er det noen som vet hvordan en fjerner dette ? "Hot stuff" eller hva? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vis du blir bedt om det i Windows NT (2000, XP, 2003) så gå til "Min datamaskin" trykk "Verktøy" og "Vis", fjern haken på "Bruk enkel fildeling", og "OK", så går du til disken det gjelder, høyreklikk og velg "Deling og sikkerhet" velg "Sikkerhet", legger du til brukeren som skal ha tilgang, og hva han skal ha tilgang til å gjøre. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Den forige posten (av Dollar) var skrevet av meg. Han hadde glemt å logge ut Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Den forige posten (av Dollar) var skrevet av meg. Han hadde glemt å logge ut Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tja, han var her tidligre og logget inn? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 passordet kreves når boot'en er ferdig. Kan ikke "bypasse" bios eller noe. Moa kan ikke boote fra en floppy heller. Forstå det den som kan Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Da blir du nødt til å resette bios. Snakk med en som forhandler disse pcene. Må nok skru opp ett deksel og flytte på en jumper. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Da blir du nødt til å resette bios. Snakk med en som forhandler disse pcene. Må nok skru opp ett deksel og flytte på en jumper. Du mener å resette CMOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå