MagE Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hei, jeg lurer på om det går ann og kjøpe Cola i tønner? det er ganske plagsomt og kjøpe mangen småflasker (spesielt på LAN når butikkene har stengt) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 God ide. Dette burde innføres snarest. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fy f..n det hadde vore kult... 100liter cola på ein veke da Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det mer praktisk og gaa med en stor t0nne? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøre da seff. Gjøre 10-tønners innkjøp en gang i mnd elns. Praktisk! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Er det mer praktisk og gaa med en stor t0nne? tønner kan rulle! må nesten ha en "tappekork" Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du må no ha tappekran som kan tilsette kullsyre visst det skal være noke vits i. Tønnene er jo uten kullsyre. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 snakket nettopp med broren min, han sa du kunne kjøpe cola som "pulver", du blander det kun med vann, det er sånt McDonalds og slike får cola'n sin men det har jo ikke den samme Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Da får du jo bare sånn ekkel dispenser-Cola da. Ikke ordentlig smak på det. Har du sett hvor mye vann-pulver ratioen er på sånne dispensere? 50% vann, 50% "brus". Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 ja, slik cola er ikke noe serligt god, derfor må vi ha tønner!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg foretrekker heller 1,5 liter Cola fremfor en 100liter dunk. Den siste colaen der må jo være fysj og æsj... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 10 liter tønner med tappekran funker bra, da er det jo kullsyre omtrent helt til siste slurk vil jeg tro. ringnes hadde jo 5 liters tønner da en stund, dem var ganske fine, cola kunne brukt en lignende ide dem også. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 10 liter tønner med tappekran funker bra, da er det jo kullsyre omtrent helt til siste slurk vil jeg tro. ringnes hadde jo 5 liters tønner da en stund, dem var ganske fine, cola kunne brukt en lignende ide dem også. ja... det var vel en bedre ide! slik at man får den inni kjøleskapet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Da får du jo bare sånn ekkel dispenser-Cola da. Ikke ordentlig smak på det.Har du sett hvor mye vann-pulver ratioen er på sånne dispensere? 50% vann, 50% "brus". eneste problemet med dispenser cola er at de som selger det kontrollerer mengden de skal ha i! det hadde garantert smakt helt fint hvis man blandet selv...(og da brukte mer cola "konsentrat") DUH Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Haha, praktisk hadde det nok vært, men tenk på tennene dere da Både gul, grønn og svart Men idèn er ikke dum til LAN, party osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ikke helt det samme, men er det noen som vet om (evt. hvor) man kan kjøpe kasser med brus, helst til forhandlerpris (billigere enn butikkpris, iallefall)? Det hadde vært aldeles digg å kjøpe et par-tre kasser med brus (light, mind you) istedenfor å betale 17,50 per 1,5l-flaske på Rema1k. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 snakket nettopp med broren min, han sa du kunne kjøpe cola som "pulver", du blander det kun med vann, det er sånt McDonalds og slike får cola'n sin men det har jo ikke den samme Det er konsentrat som er pakket i spesielle pakninger. De fleste er enten 5, 10 eller 20 liter konsentrat, husker ikke blandingsforholdet, med det er ganske kraftig. De er forøvrig pakket i firkantede pappbokser med en pose inni, og en spesiell kork. Riv av en bit av pappen og skru på ledningen til dispensermaskinen - pakningene er sånn at det bare er å skru, så lekker det ikke eller noe, skikkelig fiffig. Kullsyre og vann tilsettes i dispenseren. Jobba en sommer på Burger King, ser dere Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det var jo en snakk om engang, å få cola springen i huset. Så i tillegg til å få vann i springen, så kunne en få cola... Men jeg tror det bare ble med ideén, har ikke hørt noe mer siden... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Rimi har jo påsketilbud nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå