Elyas Machera Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er ikke det de gjør da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg tolker det slikt, og synes som kristen at det er usmakelig. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dette er et velkjent fenomen. Samme som rekrutterer folk til sekter f.eks. Å sammenligne måter å rekruttere folk, og å sammenligne forskjellige 'religioner' er ikke det samme. Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Akkurat. Kristendommen som alle andre grupper/felleskap/tilhørligheter som er ute etter å rekrutere flest mulig er det lett å bli tatt i mot av. Forskjellen er at nazismen er en syk og forkastet ideologi mens kristendommen har en god grunntanke, og er en generrelt "god" relgion. Men jeg skjønner poenget med å hjernevaske (ikke sikkert at de blir det, hvem vet, kanskje de har rett?) de som faller utenfor. Det er et meget lett bytte, og jeg synes det er feil på samme måte som misjonærer i afrika omvender fattige barn. De kunne gitt dem mat og utdanning på samme måte som de som faller utenfor i Norge burde bli tatt om av av offentligheten, men at det må følge med en dose hjernevasking er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå