Den Røde Tsar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Med tanke på forumets nye nazi, ikke la trollet trolle for mye, bruk PM om det er best, tenk litt, og mor dere med dette fine nye byttet... Han er dum, han er troll, la ham få det! Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) For det første: Jeg er ikke ett troll. Jeg er her for å utveksle meninger.Jeg er ikke dum , jeg er Arisk. Jeg er ikke ett lett bytte, men liker gjerne en fin diskusjon. For det andre: Jeg vil helst ikke at dere bare prater om hvor dårlig nazismen er, men heller prøv å "keep business as usual", godta at andre har meninger som er forskjellige fra dine. Lev med det. ##Brukeren har blitt permanent bannet fra forumet for rasistisk trolling## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hvem er dette, det er da ikke NSDAP Adolf jeg snakka om, hva får deg til å tro det? Du er rasist, det er mindre tolerert enn de fleste andre meninger... Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Et spørsmål til deg Adolf. ER du medlem av nasjonal ungdom? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kunne vært gøy å høre litt fra bakgrunnen din, mister NSDAP-Adolf. Alder, kjønn, bosted, yrke, ideologi, foreldre etc... Ikke ofte man møter på en tilsynelatende vaskeekte nazi, så vil benytte sjansen til litt reaserach om den ideologien som drept 5 millioner av min mors landsmenn. Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes ikke han er verre enn enkelte andre her på forumet (les: Seixon og JoachimR) Like elendige alle 3, endog, Seixon går det faktisk an å "krangle" litt med for han grunnlegger ihvertfall det han sier, endog han trekker veldig ofte laaaange og feilaktige konklusjoner basert på de fakta han legger frem! Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Kunne vært gøy å høre litt fra bakgrunnen din, mister NSDAP-Adolf.Alder, kjønn, bosted, yrke, ideologi, foreldre etc... Ikke ofte man møter på en tilsynelatende vaskeekte nazi, så vil benytte sjansen til litt reaserach om den ideologien som drept 5 millioner av min mors landsmenn. Jeg trenger ikke fortelle noe om meg selv til noen av dere, dog kan det være jeg gjør det etterhvert. Når det gjelder de 5 millioner døde må jeg bare beklage. Ingen ønsker krig, heller ikke oss. Vi står for fred, enhet og rettigheter til alle Ariere. ##Brukeren har blitt permanent bannet fra forumet for rasistisk trolling## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sosialister OG nazister, det neste blir vel anarkister... uff Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Kunne vært gøy å høre litt fra bakgrunnen din, mister NSDAP-Adolf.Alder, kjønn, bosted, yrke, ideologi, foreldre etc... Ikke ofte man møter på en tilsynelatende vaskeekte nazi, så vil benytte sjansen til litt reaserach om den ideologien som drept 5 millioner av min mors landsmenn. Jeg trenger ikke fortelle noe om meg selv til noen av dere, dog kan det være jeg gjør det etterhvert. Når det gjelder de 5 millioner døde må jeg bare beklage. Ingen ønsker krig, heller ikke oss. Vi står for fred, enhet og rettigheter til alle Ariere. Alle ariere HAR rettigheter, skjønner ikke hva du maser om... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 anarkister, sosialister, kapitalister demokrater, liberale, kommunister, pensjonister, terrorister Jepp HolgerLudvigsen, du er nok fortapt Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Når det gjelder de 5 millioner døde må jeg bare beklage. Ingen ønsker krig, heller ikke oss. Vi står for fred, enhet og rettigheter til alle Ariere. Nå var det vel heller 6 millioner + som døde Fred, enhet og rettigheter til alle Ariere. Enhet? Hva med resten? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 i tillegg til alle de som døde i kamper, blir en del totalt. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes ikke han er verre enn enkelte andre her på forumet (les: Seixon og JoachimR) Like elendige alle 3, endog, Seixon går det faktisk an å "krangle" litt med for han grunnlegger ihvertfall det han sier, endog han trekker veldig ofte laaaange og feilaktige konklusjoner basert på de fakta han legger frem! Jeg synes du er fryktelig urettferdig med ihvertfall Seixon, når du blander ham oppi dette. Det får være grenser. Og til alle Høyre-folka som nå forsøker å brilliere med sin kunnskap - ja, nasjonalsosialismen er et ekstremt utspring av sosialismen. Men glem ikke det som står foran også, den veldige nasjonalismen. Skal vi splitte det i to ord, en nasjonal sosialisme - altså en ideologi som krever likhet for folk av samme nasjon (rase). Det er den "sosialismen" Høyre-folka her leter etter. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) ##sensurert av moderator - den dritten her gidder jeg ikke lese. enden## Endret 1. april 2004 av enden Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ærlig talt Fredric, skjærp deg litt a... EDIT: Det beste du kan gjøre hvis folk sier ting du ikke er enig i er å diskutere saklig, og komme med gode motargumenter. Å si sånne ting fører ikke diskusjonen videre på noen måte. Endret 31. mars 2004 av boy2star Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fredric: Det var egentlig flaming, og det er IKKE lov på forumet. Du kan faktisk få en advarsel, samme hvem du flamet. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes ikke han er verre enn enkelte andre her på forumet (les: Seixon og JoachimR) Like elendige alle 3, endog, ... Og det er IKKE nødvendig å sammenligne personer av helt klart ulik overbevisning. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Og til alle Høyre-folka som nå forsøker å brilliere med sin kunnskap - ja, nasjonalsosialismen er et ekstremt utspring av sosialismen. Nazismen er ett sammensurium av fjas som ble mekket sammen av det tyske borgerskapet etter en fuktig kveld på byen. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Og til alle Høyre-folka som nå forsøker å brilliere med sin kunnskap - ja, nasjonalsosialismen er et ekstremt utspring av sosialismen. Nazismen er ett sammensurium av fjas som ble mekket sammen av det tyske borgerskapet etter en fuktig kveld på byen. Historieforfalskning er farlig. NSDAP var et arbeiderparti med sterk nasjonalistisk profil. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 NSDAP - Nationalsozialistische Deutsche Arbeiderpartei self-explanatory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå