Releazme Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 noen som har testet den? noen synspunkter fra dere? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ja, jeg har testet den på mine test-disker. Jeg synes den er veldig veldig bra! Ingen problemer med min hardware og software. En ny og bedre brannmur som er helt grei å konfigurere, og endelig noe som (nesten) tvinger igjennom automatiske oppdateringer hos alle de som har den deaktivert. Flere som har synspunkter å dele? Lenke til kommentar
tet Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg installerte denne i går - etter dette har jeg fjernet Norton Internet security og kjører nå bare Norton Antivirus sammen med windows egen brannmur. Testet sikkerheten på www.grc.com (shields up) - og den ser ut til å fungere aldeles utmerket. Vet ikke om det bare er meg, men internet ser ut til å respondere raskere med windows brannmur enn det gjorde med norton. Ellers, ingen feil å melde om etter dag en. Videoredigering og media avspilling fungerer prikkfritt som før - det samme med alt av tilkoplet utstyr som kamera, skriver, scanner mv. (men det var vel meningen også) SP2 er vel først og fremst laget for at pc'n skal være mere beskyttet mot virus og spyvare (greit at active x er ute av dansen igjen) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg hater SP2, har ødelagt mitt filsystem totalt. Hvordan kan jeg uninstalle dette dritet? /me rimelig forbanna Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg hater SP2, har ødelagt mitt filsystem totalt. Hvordan kan jeg uninstalle dette dritet? /me rimelig forbanna Kanskje med systemgjenoppretting hvis det ikke er så lenge siden...... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du installerte vel ikke RC1 på en PC som du bruker til vanlig? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Er det sånn å forstå da at Service pack 2 hovedsaklig forbedrer maskinens internett sikkerhet, men at den utover dette ikke innebærer store forandringer fra det vi er vant med fra før av? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det er den delen dere kan se på skjermen og hovedfokuset for den service packen. Det er ganske mange andre forbedringer også, men det er ikke alle som du kan se på skjermen. Kan nevne hardware-kodet "no-execute" i alle buffre som bare skal inneholde "ren" data. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er det ny Outlook eller IE? Jeg har ikke peiling på hva som oppgraders, så jeg bare spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå