Gå til innhold

GeForce FX 5600 256 og GeForce Ti 4200 128mb

Anbefalte innlegg

Jeg har nå GeForce FX 5600 256mb og jeg spiller BARE cs og nå snakker jeg om 5timer dagen. Også har jeg et GeForce Ti4200 128mb. Har hørt rykter om at Titanium kortet gir nok bedre fps til cs enn det FX kortet gjør pga di gamle driverne til cs.

Kan dette stemme?

mvh Petter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Installer rivatuner og klokk litt kortet ditt.......

Jeg har fx5600 med 256 mb minne. Fikk kortet med i en hjemmepc deal og har dessverre ikke råd til å bytte dette ut med det første. Syns at kortet skuffet stort dessverre. Jeg hadde ikke allverdens forventninger og testet litt med generals og ble først postivt overrasket over kvaliteten på grafikken (1280x960 med hight details). Når jeg nå har spillt litt merker jeg at når det blir skikkelig action (4-5 auroraer på vei inn i basen, laserkanoner sikter seg inn og skyter, helikoptere nærmer seg mens andre tanks og selvmordsbombere forsøker seg på forsvaret mitt, transportfly dropper supplies og alt skjer samtidig) så stopper nesten alt opp.

Jeg har ikke forsøkt reinstallasjon og triksing og miksing for å forbedre ytelse men i utgangspunktet ble jeg sinnsykt skuffet. Hadde egentlig forventet at kortet skulle kunne takle dette spillet uten større problemer.

Hvis noen har noen erfaring med dette kortet og gjerne har noen tips, mottas disse med takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...