oarnoy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har min søsters Packard Bell med mobile AMD XP1900+ hjemme... Det er noe alvorlig gale. Ser ut til å være hardwareproblem, da windows er reinnstallert helt fresh flere ganger. Jeg har lagt ut en liten film her som viser problemet http://www.avisuell.no/problem.htm Som du ser så henger det igjen noe voldsomt når jeg drar alle vinduer rundt.. det samme skjer når jeg scroller. Det ble prøvd med linux som bootet fra cd og da virket det feilfritt. Kan det da være hardisken som ikke er helt frisk? Ellers hadde jeg trodd det var skjermkortet. Kanskje umulig å svare på her men... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Får ikke lenken til å funke jeg :s blir lagra som .mov men ukjent program .. :s Andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Får ikke lenken til å funke jeg :s blir lagra som .mov men ukjent program .. :sAndre som har samme problem? (quicktime film, 4 mb) Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 driverne garantert... ta å instaler driverne til skjerm kortet... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) driverne garantert... ta å instaler driverne til skjerm kortet... fikk sett filmen, det der er bare manglende skjermdrivere som simba sier over her edit: kjør windows update Endret 3. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det var det jeg også skulle si. Du forklarte problemet og jeg visualiserte meg et bilde. Konklusjon: Skjermdrivere. Da "lagger" bildene og sånn Ingen fare Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 http://support.packardbell.com/uk/pri/inde...enu_platform#22 Velg modell og last ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå