-sLiCer- Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Da var jeg ferdig med min modding & nesten ferdig med innkjøp av alt HW, mangler bare radeon 9800 nå! mine speccs er: (CPU)1-AMD Athlon? 64 Processor 3000+, 2004MHz .:. (RAM) usage: 387/1024MB XMS 3200 400 mhz cas 2 .:. (GFX) ABIT Siluro FX5600 OTES .:. (HK) Abit KV8 max3 ----------------------------------------------------------------- jeg poster også noen bilder her! dere får bedømme selv! har jobbet mye med det! borret: 1 stk hull til vanntank 3 stk hull til 120 mm (ett til radiator i bunn) montert kaldstoff katoder! Spesielle blå slanger til vannkjølingen, som er ekstremt sterke, kostet meg faktisk 300 kr for 1 meter av 12mm Har da også plassert 2 120 mm i toppen av kabinettet, slik at jeg har undertrykk i maskinen, noe jeg har hørt er smart, grunnet støv. Om dere ønsker noen flere bilder si ifra så skal jeg gå mer grundig til verks:D kom med alt av meninger:D vet det er ett åpent forum, så jeg vil vite hva som er bra og hva jeg kan gjøre bedre! Endret 31. mars 2004 av -sLiCer- Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 krymp bildene til max 800x600 er en begynnelse så folk slipper å vente en halv evighet får å laste de ned bare for å måtte scrolle i alle retninger for å se på de. Du får garantert flere kommentarer hvis du gjør det Likte at du hadde brukt de blå (trykluft?) slangene til vannet så de hadde samme farge som ide kablene. Likte også lufteullene i plexien. Men bortsett fra det var kassa lite orginal. Altså; pent moddet men lite inovativt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 krymp bildene til max 800x600 er en begynnelse så folk slipper å vente en halv evighet får å laste de ned bare for å måtte scrolle i alle retninger for å se på de. Du får garantert flere kommentarer hvis du gjør det Akkurat det vi holder på med nå.. Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 no shit bildene er modifisert:D enjoy, må si at kablene valgte jeg da jeg liker blått, for det er flott! ikke klag på at dem ikke er gjennomsiktige Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 selg meg det fx kortet når du kjøper radeon da Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 les det jeg skrev en gang til; "Likte at du hadde brukt de blå slangene til vannet ..." Altså; jeg synes det var kult at du hadde valgt ikke gjennomsiktige vannslanger, men valgt noen som matchet ide kablene! Btw; er det trykkluftslanger? er liksom akkurat den fargen I så fall; er ikke de litt harde/stive? Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 les det jeg skrev en gang til; "Likte at du hadde brukt de blå slangene til vannet ..." Altså; jeg synes det var kult at du hadde valgt ikke gjennomsiktige vannslanger, men valgt noen som matchet ide kablene! Btw; er det trykkluftslanger? er liksom akkurat den fargen I så fall; er ikke de litt harde/stive? de er noget stive, noe som betyr at det var en del bøying og oppvarming av slangene før dem smalt på! men tro meg, de blir der de er! Det er en type slange som tåler alt fra lege sprit til gudene vet hva! men tøffe er dem (min mening) sønn blå jeg alltid har likt! Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvordan klarer du å se om det er vanngjennomstrømning eller ikke da? Ellers fint Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Likte den lille detaljen med waterchill vanntanken, enkelere på fylling har jeg ikke sett på lenge, Skjønt det er jo lit knotete med tapping av kjølevann Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 digg, hvor fikk du tak i de blå slangene til vannkjølingen, de passet perfekt. du budre kansje kjøpe noen til strømmledningene også, det hadde gjort seg Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jævli rått!! har Thermaltake selv, viste ikke at det var så mange muligheter.. kunne ønske litt flere bilder... keep up the good work Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Om noen av dere skal på TG er det bare å stikke bortom, sitter på rad 24 plass #2 man ser vanngjennomstrømning i vanntanken? er ganske så lett.... var ikke lett å finne blå ting til powerkabelene! med mindre jeg lakker det som er der nå da:D Men er ryddig og oversiktlig, som sagt skal jeg på TG! men er på vei til sverige nå! i kveld kan jeg godt ta noen flere bilder å legge ut som rar. så kan dere laste det ned! cya folx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå