Gå til innhold

Min #1 casemod ferdig!

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med min modding & nesten ferdig med innkjøp av alt HW, mangler bare radeon 9800 nå!

mine speccs er:

(CPU)1-AMD Athlon? 64 Processor 3000+, 2004MHz .:.

(RAM) usage: 387/1024MB XMS 3200 400 mhz cas 2 .:.

(GFX) ABIT Siluro FX5600 OTES .:.

(HK) Abit KV8 max3

-----------------------------------------------------------------

jeg poster også noen bilder her! dere får bedømme selv! har jobbet mye med det!

borret:

1 stk hull til vanntank

3 stk hull til 120 mm (ett til radiator i bunn)

montert kaldstoff katoder!

Spesielle blå slanger til vannkjølingen, som er ekstremt sterke, kostet meg faktisk 300 kr for 1 meter av 12mm :cry:

Har da også plassert 2 120 mm i toppen av kabinettet, slik at jeg har undertrykk i maskinen, noe jeg har hørt er smart, grunnet støv.

DSCN0352.jpg

DSCN0376.jpg

DSCN0378.jpg

Om dere ønsker noen flere bilder si ifra så skal jeg gå mer grundig til verks:D

kom med alt av meninger:D vet det er ett åpent forum, så jeg vil vite hva som er bra og hva jeg kan gjøre bedre! :thumbs:

Endret av -sLiCer-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

krymp bildene til max 800x600 er en begynnelse så folk slipper å vente en halv evighet får å laste de ned bare for å måtte scrolle i alle retninger for å se på de. Du får garantert flere kommentarer hvis du gjør det ;)

Likte at du hadde brukt de blå (trykluft?) slangene til vannet så de hadde samme farge som ide kablene. Likte også lufteullene i plexien. Men bortsett fra det var kassa lite orginal. Altså; pent moddet men lite inovativt.

Lenke til kommentar
krymp bildene til max 800x600 er en begynnelse så folk slipper å vente en halv evighet får å laste de ned bare for å måtte scrolle i alle retninger for å se på de. Du får garantert flere kommentarer hvis du gjør det ;)

Akkurat det vi holder på med nå..

Lenke til kommentar

les det jeg skrev en gang til; "Likte at du hadde brukt de blå slangene til vannet ..." Altså; jeg synes det var kult at du hadde valgt ikke gjennomsiktige vannslanger, men valgt noen som matchet ide kablene!

Btw; er det trykkluftslanger? er liksom akkurat den fargen :) I så fall; er ikke de litt harde/stive?

Lenke til kommentar
les det jeg skrev en gang til; "Likte at du hadde brukt de blå slangene til vannet ..." Altså; jeg synes det var kult at du hadde valgt ikke gjennomsiktige vannslanger, men valgt noen som matchet ide kablene!

Btw; er det trykkluftslanger? er liksom akkurat den fargen :) I så fall; er ikke de litt harde/stive?

de er noget stive, noe som betyr at det var en del bøying og oppvarming av slangene før dem smalt på! men tro meg, de blir der de er! :cool:

Det er en type slange som tåler alt fra lege sprit til gudene vet hva! men tøffe er dem (min mening) sønn blå jeg alltid har likt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Om noen av dere skal på TG er det bare å stikke bortom, sitter på rad 24 plass #2

man ser vanngjennomstrømning i vanntanken? er ganske så lett.... var ikke lett å finne blå ting til powerkabelene! med mindre jeg lakker det som er der nå da:D

Men er ryddig og oversiktlig, som sagt skal jeg på TG! men er på vei til sverige nå! i kveld kan jeg godt ta noen flere bilder å legge ut som rar. så kan dere laste det ned!

cya folx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...