STrat2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 1 grønn og 1 blå katode på 30cm + inverter.. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har holdt på litt selv eher med mye rart i mitt Matrix fulltower... og sluttresultattet er blitt riktig så pent, har og funnet ut hva som er kjøpt unødvendig...' Min fasit: To ringkatoder (Sunbeam) til de to viftene bak + to løse rette 30cm. katoder, en til topp & en til bunn på INNSIDA ved kanten/falsene til sidedekselet. Invertere følger med ringkatodene så du trenger ikke flere til de rette som skal inn i tillegg. Dette blir jevnt og optimalt spør du meg. (OT: Gidder noen sende meg en oppskrift i teskjemodus på hvordan jeg legger inn _kun_ bilder på min 'hjemmeside' hos NGT, slik at de kommer opp listet pent i en directory ?) Vil liksom få til det der med å vise bilder her.. synet (og nå er jeg ferdig med mitt Matrix fulltower) atte kabbiset mitt ble rimelig fett modda... Lenke til kommentar
DaTa[SMuRf] Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har chieftec big tower me 4 cathoder i.. 1 blå på 30cm 1 rød på 30cm å to grønne på 20cm. her "delt" opp kabbisen i flere farge avdelinger så en er blå en er rød og øverst er grønn.. samt vifter med samme lys i som cathodan.. niffi effekt syns nå jeg da Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Mye som høres fett ut her ja, men skulle så¨gjerne sett noen av resultatene! INGEN som kan uploade noen bilder? mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå