Gå til innhold

Hvilke katoder til sort chieftec?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har holdt på litt selv eher med mye rart i mitt Matrix fulltower... og sluttresultattet er blitt riktig så pent, har og funnet ut hva som er kjøpt unødvendig...'

Min fasit: To ringkatoder (Sunbeam) til de to viftene bak + to løse rette 30cm. katoder, en til topp & en til bunn på INNSIDA ved kanten/falsene til sidedekselet.

Invertere følger med ringkatodene så du trenger ikke flere til de rette som skal inn i tillegg.

Dette blir jevnt og optimalt spør du meg.

(OT: Gidder noen sende meg en oppskrift i teskjemodus på hvordan jeg legger inn _kun_ bilder på min 'hjemmeside' hos NGT, slik at de kommer opp listet pent i en directory ?) :roll:

Vil liksom få til det der med å vise bilder her.. synet (og nå er jeg ferdig med mitt Matrix fulltower) atte kabbiset mitt ble rimelig fett modda... :)
Lenke til kommentar

har chieftec big tower me 4 cathoder i.. 1 blå på 30cm 1 rød på 30cm å to grønne på 20cm. her "delt" opp kabbisen i flere farge avdelinger så en er blå en er rød og øverst er grønn.. samt vifter med samme lys i som cathodan.. niffi effekt syns nå jeg da :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...