Caliber Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Veldig usikker på hva jeg skal bestille av "lys" til pc'en, så oppfordrer dere derfor til å vise hvilke lys-løsninger dere har i deres kabinett (spesielt hvis dere har sort chieftec), skriv gjerne også hvilke komponenter dere har brukt for belysningen. På forhånd takk, Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) 2 av disse.. Og en sånn Ikke så dyrt, og ser ganske tøft ut i grunn EDIT: har et sort chieftech midi-tower Endret 31. mars 2004 av Kasp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 OMG! 214kr for den vifta? Kjøp deg heller et sett katoder til å lyse opp med.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg har 2 stk 30 cm blåe katoder og 2 stk 20 cm fra microplex, og 2 invertere... Selv har jeg jeg et chieftec fulltower og det lyser opp fint Endret 31. mars 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
torgros Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 1 blå 30 cm 1 grønn 20 cm 1 katode basic kit totalt 175 kr på microplex gir en fin effekt. jeg har selv 1 stk gul i bunnen, det gir en fin effekt det også.. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 1 blå 30 cm1 grønn 20 cm 1 katode basic kit totalt 175 kr på microplex gir en fin effekt. jeg har selv 1 stk gul i bunnen, det gir en fin effekt det også.. fin efekt? du ser jo nesten ingrnting Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har vanlig miditower, med 3 katoder, 4 80mm vifter m/leds, og psu m led vifte... lyser ikke bare opp maskina, men også hele rommet Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bruker UV/blacklight i mitt jeg.. synes det er behagelig ... mmmm Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) I mitt Chieftec er det 2 blå katoder og to led vifter, lyser godt opp det. edit:skrivefeil Endret 31. mars 2004 av dassen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg kjører med 2 x uv og 2 x blå katoder.. @ torgros: ødelegges ikke effekten hvis man blander farger? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Mange gode forslag her, heller veldig mot blå og blacklight/uv, men ikke helt sikker. Vil det holde meg ett av hvert rør? Tror dere effekten blir bra nok? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg syns du burde kjøpe 4-6 tricollor katoder, kabinettet blir bare så siiinsykt fargerit Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 2 av disse..Og en sånn Ikke så dyrt, og ser ganske tøft ut i grunn EDIT: har et sort chieftech midi-tower Bråker TT vifta veldig (20-25db) ? Hvis dem ikke bråker så tar jeg et par sånne selv mvh stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Mange gode forslag her, heller veldig mot blå og blacklight/uv, men ikke helt sikker. Vil det holde meg ett av hvert rør? Tror dere effekten blir bra nok? Mvh, Haakon Jeg mener atdu burde ta lyse blå kalkatoder, blått ser kaldt ut, lyst ser det enda kaldere ut! Så det mener jeg at du og jeg burde satse på mvh Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg har vanlig miditower, med 3 katoder, 4 80mm vifter m/leds, og psu m led vifte... lyser ikke bare opp maskina, men også hele rommet klikker det ikke i skallen av alle dem skrot lysa? Du har av/på bryter til kalkatodene? mvh Stian_A Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hører dem nesten ikke, ser skikkelig tøffe ut i action oxo EDIT: ser du her så ser du at den har et støynivå på 21 db;) Endret 2. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har 2 stk. Sunbeam Kald Katode UV-Blacklight og et inverter-kit, og det er ganske bra, lite off-topic : jeg skal kjøpe meg UV-Spray som jeg skal spraye innsiden av kabinette men Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 UV 30 cm og grønn 10 cm+ blå led vifte har jeg ,......HELT SYK EFFEKT særlig etter at jeg mekka vindu foran på kabinettet....smooth effekt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 UV 30 cm og grønn 10 cm+ blå led vifte har jeg ,......HELT SYK EFFEKT særlig etter at jeg mekka vindu foran på kabinettet....smooth effekt bilde? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Veldig usikker på hva jeg skal bestille av "lys" til pc'en, så oppfordrer dere derfor til å vise hvilke lys-løsninger dere har i deres kabinett (spesielt hvis dere har sort chieftec), skriv gjerne også hvilke komponenter dere har brukt for belysningen. På forhånd takk, Mvh, Haakon Meningen med kalkatoder er ikke å bare "lyse opp", det er å gi kabbinette ditt litt sjarm, har du en rød, en blå, en hvit - så klart det vil bli det styggeste du noen gang vil se! Har du EN lyse blå http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp , Meteor light som lyser svakt opp mot vindu, evt. hull. så vil kabbinette ditt ikke bare bli fint, men det vil bli et litte "sjarm troll"! Dem som har mange stygge lys i kabbinette sitt har bare ikke skjønt det med kalkatoder, håper du gjør det mvh Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå