Gå til innhold

Hvilke katoder til sort chieftec?

Anbefalte innlegg

Veldig usikker på hva jeg skal bestille av "lys" til pc'en, så oppfordrer dere derfor til å vise hvilke lys-løsninger dere har i deres kabinett (spesielt hvis dere har sort chieftec), skriv gjerne også hvilke komponenter dere har brukt for belysningen.

På forhånd takk,

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange gode forslag her, heller veldig mot blå og blacklight/uv, men ikke helt sikker. Vil det holde meg ett av hvert rør? Tror dere effekten blir bra nok?

Mvh,

Haakon

Jeg mener atdu burde ta lyse blå kalkatoder, blått ser kaldt ut, lyst ser det enda kaldere ut! Så det mener jeg at du og jeg burde satse på :D

mvh Stian_A

Lenke til kommentar
Veldig usikker på hva jeg skal bestille av "lys" til pc'en, så oppfordrer dere derfor til å vise hvilke lys-løsninger dere har i deres kabinett (spesielt hvis dere har sort chieftec), skriv gjerne også hvilke komponenter dere har brukt for belysningen.

På forhånd takk,

Mvh,

Haakon

Meningen med kalkatoder er ikke å bare "lyse opp", det er å gi kabbinette ditt litt sjarm, har du en rød, en blå, en hvit - så klart det vil bli det styggeste du noen gang vil se! Har du EN lyse blå http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp ,

Meteor light som lyser svakt opp mot vindu, evt. hull. så vil kabbinette ditt ikke bare bli fint, men det vil bli et litte "sjarm troll"!

Dem som har mange stygge lys i kabbinette sitt har bare ikke skjønt det med kalkatoder, håper du gjør det :roll:

mvh Stian_A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...