Gå til innhold

Nettpiratene tas i Skandinavia..

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Gir aldri plateselskapene seg? Hvis jeg får et erstatningskrav i posten, skal jeg bruke dem til å tørke Jan Fredrik Karlsen i ræva som sendte meg på huet og ræva ut av Idol og sa jeg var barnslig!!

offtopic men: tror det du skrev der understreker det Jan Fredrik Karlsen, eller whatever han heter, sa......

jeg vet ikke jeg....

ontopic: fatter ikke plateselskapene snart at det ikke er vits å "kjempe" mot piratkopiering?..

Lenke til kommentar
Haha! Gir aldri plateselskapene seg? Hvis jeg får et erstatningskrav i posten, skal jeg bruke dem til å tørke Jan Fredrik Karlsen i ræva som sendte meg på huet og ræva ut av Idol og sa jeg var barnslig!!

var du på idol? hvem er du da? tivoli boy?(siden du var barnslig) :green:

Lenke til kommentar

Nei jeg kom ikke på TV.. jeg skulle synge Dolly Parton med 9 to 5, men så glemte jeg teksten og begynte å nynne... så begynte jeg å diskutere med ham fordi jeg ikke kom inn og da ble han aggro på meg

Lenke til kommentar

Nei jeg kom ikke på TV.. jeg skulle synge Dolly Parton med 9 to 5, men så glemte jeg teksten og begynte å nynne... så begynte jeg å diskutere med ham fordi jeg ikke kom inn og da ble han aggro på meg

kjipt :-/

Lenke til kommentar

Jaja, da skal jeg sende de en liste over musikk jeg har kjøpt etter å ha kommet over det på nettet. Faktisk tror jeg det er vanskelig å beregne det ettersom en del av musikken jeg har kjøpt har ført til innkjøp av liknende musikk, og dermed vil det skalere ganske så bra. Og ikke bare har musikkbransjen fått penga mine, men også t-skjorteprodusenter, konsertarrangører og bryggerier.

Selv om du kanskje ikke kjøper CD'en til en gruppe du har som mp3, går du kanskje på konserten for det. Faktisk hadde jeg vært artist og min musikk hadde vært på kanskje hundretusner av PC'er hadde jeg vært litt stolt egentlig...

De prøver seg nok i Norge også. Min Peerguardian plukka f.eks. forsøk fra MPAA (den amerikanse interesseorganisjonen for filmbransjen) på å kikke på maskinen min...

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på å ha en PC som deler ut warez, og det å la en kopi maskin stå på bibloteket til å ta kopier av kopi beskytta bøker?

Hva med videoen, er det ulovlig å ta opp filmer fra TV?

Når enn sakker om perarguardian. Første gang jeg innstalerte å kjørte opp den så blokka den rund 2500+- ting. Det var en hel hæv forskjellige kompanier som prøvde å koble seg til pcen min. Det er lenge siden nå, veldig lenge siden. Har ikke hørt no fra de. Jeg trudde ikke jeg delte no, men, men. Jeg lasta ned en hel hæv da.

En beskjen deler en grei linje med naboene. De har også en sørver sammen så alle er kobla opp sammen. Den servern sto vel å lasta konstant nesten. De fikk brev fra et film studio i USA. De slapp unna da, grunnet at de ikke hadde delt no.

Fintes det noen andre programmer alla pearguardian?

Noen sa at det å bruke bittronet ikke var ulovlig. Han sa at en der bare deler bitte små tekst dokumenter, og dermed er det ikke ulovlig å dele det, grunnet den måten det er lagd på.

Er det sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...