Løve Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Hvordan slår man av tv-visning når man har et ATi skjermkort? Det kommer opp en melding hvor det står at tv-visning er aktivert og at jeg kan slå det av for å få bedre bilde, men når jeg trykker på knappen for det går det ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vil nemlig gjerne ha så bra bilde spm mulig. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Ingen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Absolutt INGEN som vet hvordan? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 har samme problem selv, hadde du håpet noen hadde et svar nå ? :P:P Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Du har vel de nyeste drivere? Bare en begynelse.... Endret 2. april 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Du har vel de nyeste drivere? Bare en begynelse.... Ja. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 har samme problem selv, hadde du håpet noen hadde et svar nå ? :P:P Har du svaret? Lenke til kommentar
Maika Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 -Display properties -Settings -Høyre klikk 2.monitor -Ser du en hakk foran "attached", ta vekk den (Håper det var det du mente) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Problemet mitt er et det ikke går ann å trykk på knappen så den er vel kanskje av, men jeg får alltid denne meldingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå