msh Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvilken lydkort er best til 1000,- Den må ha digital porter. Hadde egentlig lyst på Soundblaster Audigy2ZS,men den har ikke digital porter. Jeg har tenkt til å bruke lydkorte til både spilling og musikk.Vil ikke bruke mer enn 1000,- Max 1200,- Hvilken kan dere anbefale? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Audigy 2ZS har digitalporter jo.... det har Coaxial Output og det skal være ganske bra;) Endret 31. mars 2004 av MuD Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Audigy 2ZS har digitalporter jo du tok mine ord... andre kort: Creative Audigy 2 - 723 kr. Creative Audigy 2 NX (eksternt, USB) - 1091 kr. (ganske praktisk da)... eller noe sånt... Endret 31. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
msh Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Men den har mini jack port.Hvordan skal jeg bruke den da?Jeg har optisk og coxial port på forsterken.Hvilken ledning trenger jeg da? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 du trenger en konverter.. kan kjøpes enkelt på Clas Ohlson eller lignende... men du bør i mine øyne kjøpe 2ZS kortet så sllipper du sånt ekstra surr Lenke til kommentar
msh Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) du trenger en konverter.. kan kjøpes enkelt på Clas Ohlson eller lignende... men du bør i mine øyne kjøpe 2ZS kortet så sllipper du sånt ekstra surr Hvordan er koverteren? Fra mini jack til RCA? Jeg hadde gammle SB Live med samma mini-jack port(Spdif).Når jeg brukte mini-jack til rca kablen,da kunne jeg bare høre front høytallere hvis jeg brukte left rca ledningen,og når jeg brukte right ledningen,da hørte jeg lyd bare fra bakre høytallerne,og når jeg brokoblet begge ledningene til et,da kunne jeg ikke høre noe lyd.Så hvilken ledning må jeg bruke da,for å høre fra alle høytallerne? Audigy2ZS har samma mini jack port. Endret 1. april 2004 av msh Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg ville ha satset på Creative Audigy LS, dette lykortet støtter også EAX 2.0 og er veldig bra til spilling og musikk. Anbefales. Creative Audigy LS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå