Gå til innhold

Spørsmål angående kabinett-kjøling

kjellme

Anbefalte innlegg

Jeg har et Chieftec Dragon Big Tower ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112433&cks=PRL ), og jeg har bestlilt meg 4 80mm vifter. Da tenkte jeg montere to som suger luft inn i kabinettet nede i fronton, og 2 bak, like under strømforsyninga. Det blir vel bra ? :yes:

Anyways, så har tenkt å montere filter nede i fronten, går det ann å få av selve fronten uten å ødelegge den? noen som vært borti det ?

Noen som vet av andre ting jeg bruke som filter som liksom dekker hele fronten i stedet for å kjøpe et filter pr. vifte ?

Ble litt mye det her... :ermm:

Takker alle for de svarene jeg har fått tidligere når jeg har lurt på en ting :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det blir bra ja, har det samme. Det går ann å få av fronten, det er noen plass knapper på insiden av fronten som du må presse inn. Isteden for å kjøpe filter kan du ta strømpebuksa til din mor å fyre inn bak fronten, det har jeg gjort

Lenke til kommentar
det blir bra ja, har det samme. Det går ann å få av fronten, det er noen plass knapper på insiden av fronten som du må presse inn. Isteden for å kjøpe filter kan du ta strømpebuksa til din mor å fyre inn bak fronten, det har jeg gjort

Husk da å vaske den først for Pete`s sake! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...