kjellme Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har et Chieftec Dragon Big Tower ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112433&cks=PRL ), og jeg har bestlilt meg 4 80mm vifter. Da tenkte jeg montere to som suger luft inn i kabinettet nede i fronton, og 2 bak, like under strømforsyninga. Det blir vel bra ? Anyways, så har tenkt å montere filter nede i fronten, går det ann å få av selve fronten uten å ødelegge den? noen som vært borti det ? Noen som vet av andre ting jeg bruke som filter som liksom dekker hele fronten i stedet for å kjøpe et filter pr. vifte ? Ble litt mye det her... Takker alle for de svarene jeg har fått tidligere når jeg har lurt på en ting Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det blir bra ja, har det samme. Det går ann å få av fronten, det er noen plass knapper på insiden av fronten som du må presse inn. Isteden for å kjøpe filter kan du ta strømpebuksa til din mor å fyre inn bak fronten, det har jeg gjort Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det blir bra ja, har det samme. Det går ann å få av fronten, det er noen plass knapper på insiden av fronten som du må presse inn. Isteden for å kjøpe filter kan du ta strømpebuksa til din mor å fyre inn bak fronten, det har jeg gjort Husk da å vaske den først for Pete`s sake! Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 hehe, kjøper en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå