Lautsprecher Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ok, hadde før malt både kabinett, tastatur og mus grønt før, men nå har jeg gått for svart og grått og vil da fjerne spraymalinga på musa(kab+ tast. er allerede bytta ) Kunne sikkert kjøpt meg ny mus(ikke dyre greiene), men de selger ikke musa mi lenger(er så gla i'n ) har prøvd white spirit(ingen endring) og å gnikke med neglelakkfjerner, men da får jeg ikke alt bort(kriker og kroker). Er det noe jeg bare kan dyppe lokket i å lad det virke? 1200 innlegg ja Endret 31. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Lynol eller aceton? (Og tannbørste. Bare pass på å kjøpe ny børste til tenna etterpå.) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 tror nok ikke du får noe bra resultat samm ehvordan du prøver å fjerne den, men hva med å lakke den på nytt i grått og sort? Det er nok mye enklere og raskere og vil bli brdre resultat enn alle mulige metoder du kan prøve deg fram på for å få fjernet malinga. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Tror nok jeg maler'n på nytt i svart. har nå sitt i et par timer(utrolig nok) å skrapa vekk maling med en 50-øring og det ble IKKE fint . får nok stikke å kjøpe litt ny maling i morra Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Pussepapir? for sent nå, har allerede skrapt bort både grønn og orig. fargen. men jeg skal jo male'n sort så det kommer til å matche mit nye logitech Internet Navigator SE Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg synes du enten burde dyppe den i lynol eller kjøpe ny mus... viss du sender en pen mail til importør kanskje du får musa... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hva med at lynolen løser opp plast? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Tenkte ikke akkurat at du skulle dynke sakene i lynol over lengre tid da men... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg synes du enten burde dyppe den i lynol eller kjøpe ny mus... viss du sender en pen mail til importør kanskje du får musa... Nja Lakka'n svart for noen timer sia, og den ble så fin så har desverre ikke noe digi-cam å ta bilder med Tenk dere en Logitech Mouse Man Dual Optical med svart son "hovedfarge" Endret 2. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå