Trio Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 de virket ganske så billig.. for billig noen som har erfaringer med denne forhandleren. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lurer jeg og på. Bestilte to stk Samsung E700 m/ NetCom YoungTalk forrige uke, så håper da inderlig de er seriøse. Har ringt deres kundeservice en gang ang. å få sendt med et nytt simkort etter videreføring av nr. Dette skulle de gjøre sitt beste for å ordne. Nå gjenstår det bare å se når telefonene dukker opp i posten. De skulle vært på lager 31.3.2004, men leverandøren deres hadde ikke klart å levere til da. Venter bare i spenning jeg nå. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Denne nettbutikken var meget billig! Så at de hadde en 6230 med videreføring av Young Talk for 2580,- det var jo ganske billig, men så er jo spørsmålet om man kan stole på dem da. Men de krever jo ikke bare forskudd, man kan også få tilsendt i oppkrav. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Disse gutta har ikke fått med seg at Ericssson ikke lager telefoner lenger......noe sløve i toppen Lenke til kommentar
obos Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 billig? de er ikke så billig når det er snakk om uten abonn. da Lenke til kommentar
swanky Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det ikke dette som var klartsvar.net for noen år siden? I så fall har jeg få reservasjoner mot å anbefale de. Jeg kjøpte en T65 der for noen år siden, alt gikk helt greit. swanky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå