Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er lov å sikkerhets kopiere spillene som man har kjøpt originalt så lenge man ikke selger/låner bord disse kopiene.

samtidig så ER det lov å benytte no-cd patch... uansett om produsentene av spillene ikke legger ut slike patcher så betyr det ikke at det ikke er lov... De vil jo helst at vi skal ha plata inne mens vi spiller...

Lenke til kommentar

NO CD patcher er fullt lovleg, det har Tim Sweeney sagt.

Han vil faktisk lansert alle sine spel uten nokon for for copy protection, men Atari krever visstnok det.

Uansett før eller seinare så lanserer han ein patch så det blir fiksa på.

Feks Game Copy World er ein fullt lovleg side. Er ingenting ulovleg der. Kvifor trur du at den er mange år gammal uten å hatt trøbbel?

Lenke til kommentar

Rart du ikke tok hintet da den forrige tråden ble stengt.  :roll:

Men dersom du ønsker litt "ferie" så for all del fortsett....

Tid ble du moderator da TCI???? :hmm:

:laugh:

Ingen moderator...

Bare tenkte jeg skulle gi han et hint til :roll:

Lenke til kommentar

Poenget mitt med denne tråden (uansett hvor mange NO-CD tråder som finns fra før av) var å opplyse alle dere wannabe moderator/politimenn om at det ER LOVLIG!!!!

Meningen var ikke å diskutere om det er lovlig eller ikke, fordi det er lovlig (lurer på hvor mange ganger jeg må si den setningen før det glir inn)

Det blir som å diskutere hva som er hovedstaden i Norge

Lenke til kommentar
ok, kan du refere til det punktet i rettningslinjene som sier at det ikke er lov til å refere til sider som tar for seg no-cd patcher av programmer?? Og hvis du refererer til punkt 8 så har du ikke forstått en d#### av denne topicen.

Nei, det er du som ikke har forstått retningslinjene. Vi er åpne for tolking, men på dette punktet velger jeg å tolke at no-CD brukes i så stor grad til piratvare at det faller inn under § 8.

At du i tillegg oppretter en ny tråd for å fortsette på samme regla etter at den forrige ble stengt blir for dumt.

Har du noe utestående med B|Real så tar du dette på PM eller mail, og ikke i forumet.

Stenges

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...