bergetun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva synes du er det kuleste skinnet til Nokia 6600 og hvor kan jeg hente det ned (ikke pirat selvfølgelig) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes dette er ganske stilig jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker ikke hvor jeg fant det - men det av den lille feite pingvinen som smiler så søtt er stilig Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker ikke hvor jeg fant det - men det av den lille feite pingvinen som smiler så søtt er stilig Det er LINUX skinn har den, men husker heller ikke hvor jeg fikk den det er på en av de andre POSTENE her Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Linux theme Liker også linux themet ellers så er cobra temaet digg Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes dette er ganske stilig jeg hvor er klokka blitt av? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Linux theme Liker også linux themet ellers så er cobra temaet digg jepp de er tøffe Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes dette er ganske stilig jeg hvor er klokka blitt av? Den er litt "gjemt" på en måte, men det funker greit det Liker også dette ganske godt: Og dette: Man finner de her Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Opera har noen veldig tøffe skins på denne siden: http://my.opera.com/community/customize/sk...sion=Nokia+6600 Blue final er skikkelig gjennomført! Lenke til kommentar
bowser Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva synes dere om mitt Half Life 2 theme da? Kunne vært bedre men det ser ganske kult ut på mobilen. Skarpt bilde. Dere kan laste det ned gratis HER Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Til bowser Bildet dit kommer ikke frem,siden vil ikke vises Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 mine to favoritter er Devil og Tweety passet er gsmztnawhcs ellers finnes det en del themes her: symbianthemes gsmschwantz mobiledownloads Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Et lite spørsmål: Hvor skal jeg legge .sis-filene på min 7610? Bruker kabel... Er det en spesiell mappe eller...? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Et lite spørsmål: Hvor skal jeg legge .sis-filene på min 7610? Bruker kabel... Er det en spesiell mappe eller...? Bare legg det hvorsomhelst egentlig. Bare ikke langt inni en avansert mappe eller i system mappen eller noe.. Du kan jo også innstallere via datakabelen. "Innstaller programvare" eller noe lignende på PC-Suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå