Byakko-kun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg bruker dx9. jeg har lest at gf serien fungerer best med 8.1. vil det si at ejg burde laste ned 8.1 og bruke den istedenfor 9? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) nei, da vil du ikke få spilt nyere spill. kortet ditt fungere like bra i spill med dx9 som med dx8.1 edit: skrivefeil Endret 31. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Selvom du legger inn DX9 så bruker du fortsatt DX8 funksjoner i hardware når du spiller DX8 spill. Ti4xxx serien støtter uansett bare directx 8.1 i hardware så du får nok ikke spilt DX9 spill med alle funksjonene aktivert ,men så finnes det jo såå mange dx9 spill pr idag da =P Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Selvom du legger inn DX9 så bruker du fortsatt DX8 funksjoner i hardware når du spiller DX8 spill. Ti4xxx serien støtter uansett bare directx 8.1 i hardware så du får nok ikke spilt DX9 spill med alle funksjonene aktivert ,men så finnes det jo såå mange dx9 spill pr idag da =P Funksjonene er da aktivert, men blir software emulert og er derfor mye tregere... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Funksjonene er da aktivert, men blir software emulert og er derfor mye tregere... Aktivere noe som ikke er der Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Funksjonene er da aktivert, men blir software emulert og er derfor mye tregere... Umm, nei, ikke pixel shader 2.0 i hvert fall. Det er umulig med interaktive frame rates. Endret 31. mars 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg trodde det var sånn ihvertfall... Ser ut som at jeg tar feil, men men Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uten DX9 kan du ikke spille de nye spilla som er i dag. Men kortet kjører jo seffølgelig DX8 baserte spill mye mye bedre enn DX9 baserte. Det viser 3Dmark 03 kontra 3Dmark01SE testen som er basert på 2 forskjellige typer DX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå