Tankakern Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 <script language="javascript"> <!-- window.location="http://en_random_side.da.ru/index.html"; --> </script> lurte på om noen vet en måte å få denne koden til å redirecte _hele_ browservinduet, og ikke bare framen koden befinner seg i... Samme funksjonen som target="_top" har... (jeg har prøvd location.replace også, samme resultat...) Takker for svar! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Feilpostet! Heldigvis er administratorene her snille (*stryke på*) så de flytter den sikkert til riktig kategori, som er? riktig: Javascript Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 <script language="javascript"> <!-- window.location="http://en_random_side.da.ru/index.html"; --> </script> lurte på om noen vet en måte å få denne koden til å redirecte _hele_ browservinduet, og ikke bare framen koden befinner seg i... Samme funksjonen som target="_top" har... (jeg har prøvd location.replace også, samme resultat...) Takker for svar! Hvorfor må du forresten bruke JavaScript til dette? Som du sa, går det jo fint med vanlig HTML. Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) hva med top.location Blib, invaderer du mitt teritorie nå (regner med at denne kom fra webdesign) Endret 31. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Vel, beklager feilposting Tingen er at redirectinga må kunne skje uten bruk av <meta> tags... jeg kan ikke ha noen kode inne i <head>.... Så hvis noen vet en html-kode med samme nytten, så værsåsnill og si fra Edit: hehe, trur top.location funka Jeg finner det ikke ut før rundt kl 5 i dag though Takker for tips Edit x2: jepp, funka fin-fint Tusen takk Endret 2. april 2004 av h017ah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå