wil Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 er det noen som vet hvor jeg kan finne, en fin innføring i linux. jeg har lyst til å lære meg linux, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. please si ifra, hvis det er noen som vet hvor jeg kan finne linux manual på Norsk. PS: Den manualen bør kanskje være til Linux mandrake og Red Hat. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Kjøp deg ei bok på narvesen ! - 300 spenn elelr noe,.. er som regel gode de bøkene,.. og er mest rettet mot RedHat systemer,..... Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 learning by doing er det beste - start med insatllasjon av mandrake 8.2 Lenke til kommentar
astron Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 12:23, ligebli skrev:learning by doing er det beste - start med insatllasjon av mandrake 8.2 Ja, men det går litt fortere å ha litt hjelp å se på også. Finner jo mye på nettet da. Også bøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå