Mobias Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har nettopp kjøpt en ny DVD Brenner. Jeg satt den inn og starta opp maskinen, men når jeg har satt inn en CD/DVD. (f.eks FAR CRY) Vil den ikke autostarte. og Når jeg åpner Min datamaskin og dobbelklikker på DVD`en. står det bare: "D:\ Bare deler av ReadProcessMemory- eller WriteProcessMemory-forespørslen ble fullført" jeg trenger hjelp med dette. så håper noen av dere kan hjelpe meg Takk. Mvh. Mobias Lenke til kommentar
Mobias Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 PS. det er en BenQ DW800A ellerno. hehe. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du overklokket PC-en? Er det en gammel PC? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 PS. det er en BenQ DW800A ellerno. hehe. Den brennern er meget bra:) Lenke til kommentar
Mobias Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 pc1 er ikke gammel og jeg har ikke overklokket den nei. kommer bare så hemma feilmelding :\\ Lenke til kommentar
Mobias Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 KAN NOEN HJELPE MEG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå