abdobe Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 I mitt prosjekt der jeg reduserer støy for minimalt med penger, satser jeg nå på å erstatte 60 x 60 vifta på kjøleren til en Papst 80 x 80 via et adapter. Jeg har to pastvifter liggende, en på 12 db og en på 19. Spørsmålet er om 12 db vifta vil gjøre jobben? Barton XP2800+ @3200 m/Igloo cilent breeze. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er nesten umulig å si, det kommer an på så mange faktorer, som f.eks. lufttemperatur i kabinettet. Prøv den kraftigste vifta først. Hvis du får noe å gå på med CPU-temperatur, så prøv den andre etterpå. En Athlon skal vel tåle 90 C, alt under 65-70 er akseptabelt over tid. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Silent breeze har 70-mm-vifte! Jeg moddet min med en ramme fra en titan 80mm aluvifte og skrudde på en papstvifte. Funket sånn helt greit. Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Silent breeze har 70-mm-vifte! Jeg moddet min med en ramme fra en titan 80mm aluvifte og skrudde på en papstvifte. Funket sånn helt greit. 70 mm??? Vel, da har jeg et adapter som jeg kan få noe problemer med.... vi får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå