Sgt.Stav Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 selv om det er beta demo før du jo intrykk av kjøretøy handling osv. Direkte latterlig de kjører jo "som" på skinner firkanta bevegelser osv OG ræva gfx og RÆva ........ nei argh får svette tokter når jeg tenker på at jeg lasta crapet her! ( ) "morsom linje liker du BF eller BFV så må du prøve Joint opps!" Herregud som og sammenligne lada og mercedes eller no! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Mp demoen lagger noe sinnsykt hos meg. og sp demoen har ikke jeg prøvd, men blir sikkert samma sak der. Er spille noe bra `? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det har ikke kommet noe Sp demo enda, kommer sikert ikke heller siden det er hovedsaklig et mp spill Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ble positivt overaska, mye bedre enn BFV og df-serien fra novalogic. det er jo bare en beta så det er klart alt ikke er bra! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hva svarten? Nå kommer det opp når eg trykker på Novaworld : There are a new update available to your game, and you need it to play at novaworld. MEN - Det er ingen update på novalogic sine sider :/ Noen som vet hva som er feil? Innstallerte det igår og spilte det for 4timer siden helt fint:/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 du må gå på start menyen, gå på Novalogic>JO> update game men nå funker ikke updaten, sikert formange som bruker den nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 nå funker updaten igjen, men det går ikke spesielt fort, 2kb/s og 415 min igjen. den er ganske stor ca.50meg, så de fikser sikert en del ting på den:D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er utrolig hvor bra de kan få spillet til å se ut på screenshots, men når man kommer til denne demoen... jah.. blææh Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg tror det har mye med brettet å gjøre, det er nesten ingen skog på det, men man kan vist ha veldig tett skog Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 har nå spilt MYE og det er drit fet, tar litt tid å komme inn i det, når man flyr en little bird og hører en stinger kommer etter deg og du må fly 2 meter over vannet og svinge som en hore for å ungå å bli truffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg