Joachim_F Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Liker du Battlefield-serien, men kunne tenke å leke med litt mer moderne krigsutstyr? Da bør du laste ned flerspillerdemoen av Joint Operations: Typhoon Rising, som blir lagt ut klokka syv i kveld. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dæven sylte. Det så jo knall tøft ut. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Finner ikke demoen les artikkelen som blir lagt ut klokka syv i kveld. *edit: no er den ute. laster den ned no 60 kb/sek den er på 233 mb Endret 31. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 personlig begynner jeg å bli lei av at topics blir stengt pga gamer.no har laget en tråd som ingen gidder å skrive i, spesielt når det er aktivitet i tråden som blir stengt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 klarer ikke å logge meg inn til novaworld noen andre som har samme problemet ? at det står bare connecting to novaworld, å ingeting mere..? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 klarer ikke å logge meg inn til novaworld noen andre som har samme problemet ? at det står bare connecting to novaworld, å ingeting mere..? Måtte slå af firewall så funket det Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det noen som har prøvd demoen noe særlig enda? Jeg har spilt ett par timer nå... for å si det enkelt; jeg er langt fra overbevist Er ikke i nærheten av BfV... synes jeg så langt iallefall. Grafikken er både veldig bra på noe og ikke bra på andre ting (skal komme tilbake på eksakt hva jeg mener her). Er dypt skuffet over å fly helikoptere og kjøre biler osv... håper dette blir bedre! Men nå skal jeg tilbake og spille noen timer, andre er velkomne med deres synspunkter på Joint Operations så langt. *venter på Söldner og OFP 2* Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Spillet virker "stivbeint". Er ikke i nærheten av BFV. Må si meg enig med RogueFreak; kjøretøyene er ikke noe særlig bra. Men det kan jo hende det blir fikset på. Men jeg må si det er et hederlig forsøk på å lage et godt MP-spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 jeg likte det veldig godt, men du bør ha spilt en del DF spill på nettet først, det som jeg syns vat kjipt var at man ofte blir strandet på spawn points, hvis det ikke er noen kjøretøy og det er et hav mellom deg og action. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Seriøst det dårligste spillet jeg har prøvd på lenge! (ja har spilt alle DF spilla) makan til crap kjøretøy kontrollering! og egentlig alt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ja, kontrolene er litt rare, har fremdeles ikke greid å fly Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 En real skuffelse, en fiasko uten like. Fra hvilket spill har de laget den filmen på hjemmesiden deres? Så definitivt ikke ut som dette spillet, grafikken var jo elendig!!!! 4 år gammel grafikkmotor eller noe? Jeg som trodde at dette kom til å bli bra!!! Et bilde sier pigemeg ikke mer en tusen ord, alle bildene på hjemmesiden deres må være manipulert. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 jeg likte det veldig godt, men du bør ha spilt en del DF spill på nettet først, det som jeg syns vat kjipt var at man ofte blir strandet på spawn points, hvis det ikke er noen kjøretøy og det er et hav mellom deg og action. JA, tar jo evigheter å komme seg fram til fots, ingenting fint å se på på veien heller. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmmm jeg tror det meste er sagt. Jeg er skuffet. DF BHD var mye bedre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 legg meg til listen over dei som vart skuffa. eg hadde forhåningar om at dette kunne bli eit bra spel, men no er eg i tvil. men det er jo tross alt bare ein beta demo, så vi får vente å sjå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 da er vel jeg den eneste som kommer til å kjøpe det, har nå spillt i ca. 5 timer og jeg fant en server der det var skikelig Team play. ganske gøy med 3 little birds med folk som lander og alle løper inn og tar et spawn point. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det bare meg som sliter med denne demoen? Får opp en mengde med servere, men når jeg kommer i selve spillet så står det at "Lost contact with server" Noen som har opplevd dette? Dessuten har jeg litt problemer med grafikken.Kjører de siste nvidia driverne med har problemer med stuttering så det holder. Til sammenligning så kjører jeg Far Cry demoen på 1024X768 uten problem... Klarer og hoste, men vil jo gjerne inn i severe med 32+ spillere. Har 2200 linje fra next-gen hvis noen lurer på det... www.daisychainmusic.com Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 når det er "beta demo" sier det seg selv at det ikke er altfor bra endnu, eller hur? festlig å kjøre bil under vann forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg