sfRoyal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Windows er og blir det mest brukervennlige OS som finner pr. idag DERMED BASTA! Enig. Jeg vil påstå at brukervennlighet ligger i at du ikke trenger å kunne (infinite number) av koder for å kunne åpne ei tekstfil. Det, og at det er lett for mannen i gata å navigere seg fram. Tenk, i dagens moderne verden støtter både Windows, Linux og Mac OS X museklikk. Vi lever i en brukervennlig verden! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 MS kjøpte opp DOS og viderutviklet det............. I luv Windows 98 SE :smile: Uhm. Hette det ikje qDOS da? Quick and dirty operation system:P hahaha DOS = Disk operateon system lns?? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Windows er og blir det mest brukervennlige OS som finner pr. idag DERMED BASTA! Enig. Det er det mest brukervennlige operativsystemet hvis brukeren er flesket opp på DOS/Windows 3.x/Windows 9x/Windows NT... Eller hvis man ikke ønsker å ha full kontroll (jeg vil gjerne se noen motbevise den påstanden). Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker Linux (Slackware 10.0) fordi jeg liker å ha kontroll over min maskin. Skulle et program klikke , for det er ingen som har sagt at programmer ikke kan klikke når man bruker linux, det er tull, så får man i hvert fall svar på hva som er galt, uten å få en hel haug med kryptiske meldinger som man må google i mange minutter for å finne svar på. Jeg var lei av virus, spyware, trojaner og ustabilt system, så jeg la inn Mandrake 8.2, og dette er en stund siden. Etter det så har jeg testet mange forskjellige distroer, men til slutt så endte jeg opp med slackware, og det er jeg godt fornøyd med. Uansett hvor mye HW jeg har dyttet inn i denne maskinen, så har det aldri vært noe problem å få det til å fungere. Jeg er på ingen måte imot Windows eller en MS hater som så mange kaller det, Windows er et helt greit OS, på tross av all spyware/virus/trojaner osv. MS har merket at Linux tar innpå, og derfor gjør dem alt dem kan for å støtte de som vil saksøke Linux. Er det en sak hvor noen saksøker Linux, så er MS klar med lommeboken, for de føler seg truet. Ikke det at jeg bryr meg noe om det, de har ikke kommet noen vei med saksøkingene sine uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå