*thomaz* Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en helt ny pc. har tenkt til å bestille det nye kabinettet fra thermaltake. http://www.thermaltake.com/xaserCase/Damier/v6000a.htm Men jeg må ha: - Prossessor - Harddisk - Hovedkort - Skjermkort - Lydkort - Ram Ja alt utenom mus, tastatur, skjerm og det som følger med kabinettet Har tenkt å bruke rundt 10.000(+-) Er veldig takknemlig om noen kan gi meg noen råd om hva jeg bør kjøpe. Alt må passe til hverandre, og i hvertfall ha potensiale til og overklokkes. Håper noen kan hjelpe meg litt, på forhånd takk ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Er flere norske butikker som selger thermaltake...om de har akkurat det kabinettet der er jeg ikke sikker på. Ja du trenger alle de delene du har ramset opp i tillegg til kabinettet. (mulig det følger med strømforsyning...undersøk) Mus, tastatur og skjerm....følger det med kabinettet? Skjønte ikke det helt..pleier jo ikke det. Et AMD system er vel det som vil gi deg mest i ytelse pr. krone. Sikkert andre som kan hjelpe deg videre...jeg må gå. Lykke til! Endret 31. mars 2004 av lodott Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er ikkje dette et spørsmål som er bedre å poste i "hjelp jeg skal ha ny pc" i hardware delen av forumet? Ellers om du ikkje kan skru sammen maskin sjøl, eller har noken til å hjelpe deg, så kjøp maskina ferdigskrudd. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du skal ha ferdigmodda kabinett kjøp heller dette. Når du har tenkt å overklokke så kommer man innom tanken på vannkjøling og dete er nesten perfekt+det er mye kulere en det TT kabinettet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har lite med overklokking å gjøre. Flyttes til kategorien dedikert for slike poster Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå