Christian_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan finner man ut temperaturen på en prosessor (cup) uten å kjenne på den.... Er så klønete... Er det noen tileggsprogrammer med som du kan sjekke det på??? --------------------------- www.chs89.rules.it Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Motherboard monitor f.eks... bruk google.. og det heter CPU.. ikke cup Endret 31. mars 2004 av kensyv Lenke til kommentar
TDK Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hvis det fulgte med et program med hovedkortet bruk det. ellers kan jeg andbefale mbm (motherboard monitor). ta et søk på google og du vil finne linken... EDIT:kensyv var visst et par sekunder før meg der ja.... Endret 31. mars 2004 av TDK Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Ok........ Og forresten...... Viftestyrer og termometer på kabinettet!! Hvor/dan lager/kjøper jeg det?? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 På windows opgavebehandling(Ctrl, Alt, Delet) Står det hvor mye prosessoren(CUP) jobber...... Hva er normalt 99% eller 2% ? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Dobbelpost Endret 9. april 2004 av Timur Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 På windows opgavebehandling(Ctrl, Alt, Delet) Står det hvor mye prosessoren(CUP) jobber......Hva er normalt 99% eller 2% ? Tror du kjører en del unødvendig dritt, hvis du har 99% konstant, eller så er CPU'en ganske svak. Det heter CPU og ikke cup Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 På windows opgavebehandling(Ctrl, Alt, Delet) Står det hvor mye prosessoren(CUP) jobber......Hva er normalt 99% eller 2% ? Tror du kjører en del unødvendig dritt, hvis du har 99% konstant, eller så er CPU'en ganske svak. Det heter CPU og ikke cup Nei den er aldri på 99% Den er nede på ca 2-5%...... Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ja det er normalt hvis du ikke spiller. spiller du bf1942 eller noe sånt da er det normalt med høy prosent på cpu load... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ok........ Og forresten...... Viftestyrer og termometer på kabinettet!! Hvor/dan lager/kjøper jeg det?? viftestyring kan du kjøpe her Lenke til kommentar
Duen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Motherboard monitor f.eks... bruk google.. og det heter CPU.. ikke cup Selfølgelig heter det cup ( central uniting proces) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 eller bare old fashion central prosessor unit Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Motherboard monitor f.eks... bruk google.. og det heter CPU.. ikke cup ehh, etter min mening så trenger man Uguru for å kjskke temp..? rett meg hvis jeg tar feil.....skulle gjerne skjekke selv, men har ikke uguru... ¨mvh Stian_A Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Motherboard monitor f.eks... bruk google.. og det heter CPU.. ikke cup ehh, etter min mening så trenger man Uguru for å kjskke temp..? rett meg hvis jeg tar feil.....skulle gjerne skjekke selv, men har ikke uguru... ¨mvh Stian_A Du kan sjekke både System temp og CPU temp med Motherboard Monitor... hvis det er termometere på hovedkortet selvfølgelig (noe det er på alle nyere hovedkort)... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Speedfan er jo og et Grit program for avlesning at tempraturer og faktisk viftestyring .. (hvist Hk støtter det) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) /me liker Speedfan eller Aida... Endret 15. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå