Wobbegong Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg vet det finnes mange måter å skjekke hastigheten ned, men hvordan skjekker jeg hvor fort jeg kan laste opp? For å se om leverandører holder hva de lover her. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Send en fil til en kamerat over mIRC, og se hvor fort det går. Lenke til kommentar
stigmart Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 http://www.speedtest.nl/SpeedTest/ (Nederlandsk, men greit forståelig) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dinside.no Den versjonen med java tester også opp hastigheten... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du har telenor kan du laste ned forbruksmåleren HER Hvis du ikkje har telenor kan du gjøre det HER Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du har telenor kan du laste ned forbruksmåleren HER Hvis du ikkje har telenor kan du gjøre det HER Han spør om ut-hastigheten. Ikke inn. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Surfometeret med Java på dinside.no fungerer bra. !!!! Det jeg lurer på er hvorfor det ALTID er stor forskjell på Surfometeret, og på hastighetssjekken på TN forbruksmåler. Hos TN ligger den jamt på 2026 - 2056 download, mens hos Surfometeret ligger jeg på mellom 1800 og 1900 down og 210 - 214 upload. Er det bare meg eller gir dette meg grunnlag for å klage ? Jeg bor bare 100 meter fra sentralen !!! Når jeg endelig fikk 2048 linja mi så var det korrekt hele tiden også hos Surfometeret, men nåden siste tiden ligger jeg under hele tiden ! Hva skjer hos "stjelenor" ? Lenke til kommentar
Moony Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) TPtest funker fint. Surfometeret med Java på dinside.no fungerer bra. !!!! Vil ikke denne variere endel, spesielt på litt eldre maskiner som er litt tregere til å hantere en aplet da + all reklaemen på den siden vil vle ha sitt å si? Endret 31. mars 2004 av Moony Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Surfometeret fungerte glimrende for noen dager siden, og da stemte farten med hva jeg skal ha levert. TN sin fartsmåler på forbruksmåleren viser alltid 2026 eller 2044. Jeg sitter på en helt ny Fujitsu siemens 7400 med M prosessor (Centrino) og har 512 Mb Ram, så at jeg har en gammel pc som ikke er rask nok er jo ikke helt riktig da !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå