airguard Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 hva er best for og koble til et hjemmenettverk ? En annen ting hva er egentlig forkjellen. Jeg har en cisco router fra nextgentel og lurer på og koble til min bærbare også. Hadde tenkt trådløst men er altfor dyrt. airguard Lenke til kommentar
Cadger Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 En switch er mer intelligent enn en HUB, en HUB sender til alle portene samtidig, mens en switch vet hvilken maskin som er på hvilken port, og sender da bare dit pakkene skal. På den måten vi man få et mer effektivt nettverk med mindre feil og man bruker mindre båndbredde. Men dersom du bare har to maskiner er en HUB i teorien raskere. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Med svitsj kjører du også Full Duplex altså dobbelt så høy båndbredde. Teoretisk da så klart! Lenke til kommentar
airguard Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Takker, det blir switch prisen er bare litt dyrere og spiller ikke så stor rolle. Noen som har erfaringer med swithcer og winxp noen og anbefale ? Trenger ikke mere enn 5 porter. airguard Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Kjøre nå med en UNEX 5-porter fønker veldig fint den..billig er den og, tror jeg kjøpte min hos Psdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå