JellyBelly Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Etter å ha installert alt i mitt nyinnkjøpte InWin X-710 kabinett, har ting begynt å gått galt. Første dagen kortsluttet strømforsyninga, men etter å ha klaget på dette fikk jeg ny. Når jeg starter pc'n nå, starter den opp, men ingenting skjer. Led-lampene på bracket'en i bakkant indikerer at prosessoren er skadd eller ikke installert på skikkelig vis. Jeg prøvde å bytte med min gamle Duron som ellers er i daglig bruk, men får samme "beskjed" der også. Er det hovedkortet som er føkka, eller er det prosessoren? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hvis begge cpu'ene gir deg samme meldinga, tyder det jo på at det er HK som krangler, men du er sikker på at du har festa kjøler riktig og ikke skada coren på cpu osv? eller bios innstillinger er korekte, prøv å reset bios Lenke til kommentar
JellyBelly Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøpte nytt hovedkort i forrige uke (MSI KT6V-LSR). Snakker vi reklamasjon her? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det kan hende det daua da psu'en røyk, så det lureste er nok å sende det inn tror jeg Lenke til kommentar
JellyBelly Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Det var ikke dette kortet som sto i da psu'en tok kvelden. Dette er kjøpt i ettertid... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ah...ta å bytt litt rundt, prøv cpu'en i et annet HK osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå