rLnd Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) I dag har jeg endelig motatt pin-kode greiene for skandiabanken, skulle logge på nå etter jeg hadde hentet ned sertifikat styret. Kommer frem til der du skal skrive inn person nummer og pin kode for å logge på. Når jeg trykker ok så kommer dette opp: Server Error in '/SKBSECURE' Application. -------------------------------------------------------------------------------- The resource cannot be found. Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. Requested Url: /Skbsecure/index.aspx Noen andre som opplever det samme? Edit: Bruker IE Endret 31. mars 2004 av rLnd Lenke til kommentar
magikern Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 prøv igjen om noen timer evt ett døgn etter, det er noe tull med den serveren veldig ofte... du kan også prøv her http://www.skandiabanken.no/skbwebtxt/no/ istedenfor den vanlige versjonen... Lenke til kommentar
Tech1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg ville nå spurt Scandiabanken. De har et kontaktskjema på siten sin Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Skrev inn sånn Teknisk kontakt greie rett før jeg opprettet tråden, fikk svar her nå: Innloggingsproblemene skyldes midlertidige driftsforstyrrelser hos oss. Typisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå