Hidden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tror nok jeg kommer til å kjøpe nytt skjermkort spesielt for dette spillet. Alt jeg har lest og sett om det så langt er veldig innbydende. Det eneste andre spillet hvor man kan bruke våpen som kan jamme, utenom S.T.A.L.K.E.R. - som jeg vet om, er vel Americas Army. Veldig bra detalj, og jeg håper den kommer med i OFP 2. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hm...... Lurer hva dette spillet kommer til å kreve? Masse! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 disse bildene er dx8 også. skal vist være ganske stor forskjell på dx8 og dx9 renderen i følge div kilder. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg så nettopp den største traileren jeg fant, bump mappingen var helt fantastisk, men våpnene så kjedelige ut og animasjonene på karakterene var helt elendige. og man skal vel ikke bare drive å kjempe i Chernobyl? Det hadde jo blitt kjedelig etter en stund. Selv å reise rundt i Russland ville blitt kjedelig siden det ser jo sånn ut overalt nesten... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det eneste andre spillet hvor man kan bruke våpen som kan jamme, utenom S.T.A.L.K.E.R. - som jeg vet om, er vel Americas Army. Veldig bra detalj, og jeg håper den kommer med i OFP 2. Høres mest irriterende ut synes jeg. Siden det skal være så realistisk at våpenet kan låse seg , regner jeg med at da kan man også ta sine forholdsregler for å forhindre at våpenet jammer. Dvs. skikkelig vedlikehold og god puss. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det slår da ikke Far Cry grafisk sett da...men dette ser bra ut !!! Er ikke så sikker på det...... Stalker har mer realistisk grafikk men FarCry har mer "Smooth" grafikk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Uff, sjekke nettop tothegame.com, utgivelse blir jo ikke før rundt juletider værtfall.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Uff, sjekke nettop tothegame.com, utgivelse blir jo ikke før rundt juletider værtfall.. eller du kunne ha sett på gamer, release datoen er den 17. september og det har den vert lenge. det virkar som dei kjem til å klare å holde denne datoen. sitat frå eit intervju med ein av pr folka til GSC: How complete is the game at this stage? Oleg Yavorsky: The graphics are done 100% and gameplay roughly 70% complete. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Uff, sjekke nettop tothegame.com, utgivelse blir jo ikke før rundt juletider værtfall.. eller du kunne ha sett på gamer, release datoen er den 17. september og det har den vert lenge. det virkar som dei kjem til å klare å holde denne datoen. sitat frå eit intervju med ein av pr folka til GSC: How complete is the game at this stage? Oleg Yavorsky: The graphics are done 100% and gameplay roughly 70% complete. Når det er så lenge til September så skal man ikke være for sikker. Muligens vil de sattse på julesalget og slipper det ut i November eller starten av Desember. Hvem vet? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Får bare håpe jeg har maskin til å drive det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå